Boer Zoekt Vrouw

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ja inderdaad. Je ziet het gewoon voor je! :D

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zit klaar, jullie ook?

3. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ik zit er ook weer klaar voor..alleen met willem heb ik wat minder om naar te kijken

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Pff, wat een dooie boel bij Henrike! Vind het gewoon zielig voor haar!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een ongemakkelijke stiltes bij Henrieke. Ik denk eigenlijk dat het met alletwee niks gaat worden. Wel een beetje sneu voor haar hoor.

6. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Ze had ook Barry moeten houden :)

7. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik kan het niet zien, omdat mijn tv stuk is. Straks maar uitzendinggemist kijken.

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Jeetje, wat sneu voor Henrieke zeg!! Die Bert is nog best wel een leuke kerel, ook in de supermarkt en bij de BBQ dan neemt hij best het voortouw. Maar hij mag tegenover haar wel wat geinteresseerder zijn zeg! Die Rick-jan, daar komt echt niks uit, die mag wel een lesje sociale vaardigheden krijgen ;)

Willem: Vond die jacob van de 3 wel de meest verwijfde, maar wel echt een levensgenieter. Nu hij weg is, is het idd wat stiller. Denk dat ie uiteindelijk voor Jurjen gaat, omdat dat denk ik meer een gevoelsmens is zoals hij. Pure gok ;)

Henk: Die Yoni dringt zich wel een beetje op. Vind het zielig dat Fiona zich helemaal ondergesneeuwd voelt. Hopelijk kan henk er wel door heen prikken, maar welk type hij nu het meest interessant vindt...??

Martin: idem: kiest ie voor het zorgzame lieve type, of het energieke, pittige type? Wat een schat vind ik Wilma! Alleen al vanwege haar actie tegenover Swaen, die even alleen moest zijn, zou mn voorkeur naar haar gaan.
    Ben wel benieuwd of Swaen nu naar huis gaat om even te kunnen rouwen... zullen ze een time out voor het programma inlassen?

Aad: wel leuk om te zien dat hij toch een beetje begint te ontdooien, net als die jeannette. Zijn dominante trekjes komen nu wat naar de achtergrond. Denk dat ie uiteindelijk voor Jeanette zal kiezen. Die Linda reageerde zo jaloers! Minpuntje voor haar... met wie zat ie nou te vozen in de kas?????

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk dat de vrouw die bij Aad was op het laatst bij de kas: Jeannet.

10. Dreamer88

Wat was het slechte nieuws van Swaen? Ik heb het gemist.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Mee eens! Dat vond ik ook een leuke jongen voor haar.

12. Jel

Jel Niet meer actief

De moeder van haar overleden man (haar schoonmoeder dus) is overleden.

13. Dreamer88

Oh wat zielig :(
    Ja toen Barry de tafel dekte en die andere 2 op hun gat bleven zitten was het voor mij duidelijk Jel :)

14. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Aad stond volgens mij met de armen om Jeannet heen in de kas op het laatst, volgens mij zag ik een beetje dat zwarte shirt van haar. En ik denk ook dat zij het beste pas bij hem.
    Henk mag best wat meer aandacht geven aan Fiona.
    Willem, kiest denk ik voor Jurjen.
    Henrieke, wat een stiltes. Ik zou er benauwd van worden als je aan tafel zit en er wordt niks gezegd. Die 2 mannen in dat autootje, met de muziek aan... Bert zou misschien wel passen maar dan moet hij wel iets gevoelens tonen of een gesprekje met haar.
    Martin, beide vrouwen zouden wel kunnen naast Martin. Swaen is stoer en heeft energie voor 10. Maar Wilma is lief, zorgzaam en een echte moeder. Trouwens de kinderen zouden toch weer thuiskomen, maar ik zag ze niet. Ik denk dat Wilma dan beter tot haar recht komt en dat wil ik graag zien hoe Martin daar op reageert.

15. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Tjonge zeg, elke keer hetzelfde. Tis altijd zo spannend in de tractor met iedereen.

En Aad dan de hele tijd met zijn uitgedroogde sateestokkies, pffff.

En bij Henrieke is het zo'n dooie boel.

Dan Willem die iedereen aflikt zowat. Kusje op de ene wang kusje op de andere en dan een kus op de mond. Bleg!

En Henk mag dan wel een leuk koppie hebben, maar is ook maar een saaie.

Denk niet dat ik volgend seizoen nog ga kijken.

16. prettymum

prettymum Niet meer actief

Die Aad, onze keukenprins. ALWEER saté op brood?!

Ik vond het wel lomp dat Jeannet en Aad allebei niets leuks deden voor die verjaardag. Die arme vrouw staat een dag vtv al taart te maken dus hadden zij toen best iets kunnen verzinnen. Kadootje kopen, stoel versieren ofzo. Hij heeft notabene de bossen bloemen in zijn achtertuin voor het plukken. Maar nu hebben ze Linda niet eens fatsoenlijk gefeliciteerd.

En dan zeggen dat hij bewust neutraal wilde zijn en dus geen aandacht aan haar verjaardag schonk vind ik een beetje een zwaktebod.

Ook al valt hij niet op haar, hij kan toch aardig zijn voor iemand die jarig is en haar kinderen en bekenden die dag moet missen omdat ze voor hem meedoet aan BZV?

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Helemaal mee eens! Vond het een beetje zwak van Linda dat ze zijn gedrag goedkeurde. Mij maak je niet wijs dat ze het niet leuk had gevonden om wat extra aandacht en waardering te krijgen op haar verjaardag!
    En idd: WEER die sate...:p

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Die saté idd weer Hahahaha geweldig!

Ik vind die Jurjen wel heel leuk voor Willem!

Verder bij Henrieke man man wat een dooie boel. Toch denk ik dat Bert (zo heet hij toch?) wel het beste bij haar past alleen komt hij niet echt zo goed uit de verf.

Henk is maar een enorm saaie jongen, het spijt me zeer. Ik dacht leuk een jonge boer, maar nee helaas. Die yoni o my god wat vind ik haar verschrikkelijk! Maar goed die andere is ook wel heeeeel stil en onzeker!

Aad, tja die Jeannette past wel het beste bij hem, zij geeft tenminste een weer woord en heeft haren op haar tanden;)

Ik denk idd dat Aad volgende week Jeannette knuffelt en kust. En Willem kust Jurjen zo op de mond volgende week.

Ik ben weer benieuwd...

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nog niet alles gelezen, maar vind die Yoni bij boer Henk niet leuk. Hoop echt dat hij voor Fiona kiest, maar ben er bang voor. Zij is zo zeker van haar zaak. Jammer de sfeer bij Henrieke, maar was er al bang voor.

20. Alf

Alf Niet meer actief

Henrieke legt de bal ook wel érg bij de mannen. Ze is teleurgesteld dat het stil valt.. nou, trek dan zelf je mond open! Ze heeft bewust gekozen voor rustige stille mannen.

Henk, hopelijk wordt hij schijtziek van opdringerige Yoni en kiest hij voor Fiona.

Willem gaat vast voor Jurjen! Klaas wil voorlopig niet bij hem wonen en Willem wil knuffelen ;)

Martin, lastige.. allebei leuk voor hem op hun eigen manier.

Aad, Jeanette stond in de kas. Maar ziende hij haar, of serveerde hij haar af?

Deel Deze Pagina