Ik heb juist het idee dat Aad in de kas met Jeanette stond en haar als het ware aan het troosten was? Dus dat hij heeft gezegd dat het hem spijt maar dat hij met de andere door gaat......zo zag ik het. Henrieke kan zelf ook haar mond open trekken en wat diepere vragen stellen, maar dat doet ze ook niet......tja....
Vind die Jeanette trouwens ook wel vals uit de hoek komen af en toe. Linda had een taart gemaakt en mocht zelf in de kastje van Aad (had ie wel 10 x gezegd) die Jeanette er bovenop: ja IK ben bescheiden.. IK doe dat niet, in andermans kastjes.. Verveldende vrouw..
Was weer leuk! Martin is echt wel een lieve man he. Ik denk dat hij voor Swaen gaat, al past Wilma ook goed bij hem. Bij Henk valt het me maar tegen hoor, er gebeurd zo weinig, het draait vooral om Yoni. Ze duwt Fiona op de achtergrond, gemeen. Had van Henk wel wat meer pit verwacht. Aad komt wel wat beter uit de verf nu, hij lijkt opeens wat minder onsympathiek haha. Maar vond het ook wel raar dat ze niet eens een cadeautje voor Linda hadden gekocht. En elke dat die sate...jakkes. Aan de ene kant vind ik het wel zielig voor Henrieke, maar aan de andere kant stuurt ze zelfs de vlotste man naar huis, dus moet ze er nu zelf ook wel wat meer van maken. Ik zou als ik haar was eens wat vrienden uitnodigen en een fles wijn op tafel zetten (of een krat bier ) of eens uitgaan. Willem kan me nog steeds niet boeien, had ik van te voren niet verwacht. Moest wel lachen: Bert en Rick-Jan hadden in het begin hetzelfde shirt aan. Gezien?
Viel mij ook al op, wat een rot opmerking. En Linda zit er maar bij, ik had er toch wel even op gereageerd.
Ik vond het maar wat saai gisteren... Erg sneu voor Henrieke, misschien had ze beter barry er in kunnen laten, ook al ging ze voor Bert, maar puur voor de sfeer. Oke, niet helemaal eerlijk, maar nu is het ook niets. Die opmerking van Jeanette vond ik ook erg vals.. pfff.. En linda, tja.. dat begrip voor het niet vieren van haar verjaardag en het juist zo opvallend negeren, dat snap ik niet hoor. Je kan er ook met z'n 3en een feestje van maken. Willem vind ik niet zo boeiend meer, nu Jacob weg is. Martin : Misschien vult de pittige Swaen het goedige, lieve karakter van Martin wel aan. En zou Wilma juist te veel hetzelfde zijn in dit geval. (even terugdenkend aan het berichtje wat iemand eerder hier plaatste over Swaen). Maar Wilma is wel een schat Bij Henk vind ik het ook niet zo boeiend... niet zo'n leuk seizoen dit jaar vind ik.
Jeetje wat zijn die gesprekken met Henrieke (ALS ze praten) ontzettend nietszeggend, ik zou gek worden en mijn spullen pakken. Willem vind ik maar een engerd, had echt verwacht dat ik het heel leuk zou vinden om een homoboer te zien in de serie, is toch weer net anders maar ik vind hem niet zo leuk en zijn mannen ook niet. Hetzelfde met Henk.. Ik vind Yoni echt niet leuk. Het is hier dus echt wachten tot Aad of Martin weer in beeld komen, die vind ik allebei wel heel leuk (nou ja, ik zou zelf niets willen met een man als Aad, maar ik vind hem niet vervelend, behalve dat hij wel wat attenter zou mogen zijn) Ik vind de vrouwen van Martin echt gelijk opgaan, allebei ontzettend lief.. Bij Aad vind ik Linda liever, maar ik denk dat Jeanette de enige is die Aad's karakter aan kan. Ik denk dat Linda echt over zich heen zou laten lopen. Jeanette is wel een valse vrouw hoor, maar Ina vond ik ook maar niets. Vind dit seizoen ook niet zo leuk xD
Ik krijg van Yoni echt een naar gevoel. De hele tijd dat lachje en ze Israël erg opdringerig. Ik hoop dat hij voor Fiona kiest. Zij lijkt mij veel liever en oprechter dan Yoni.
Bij hun is het me niet opgevallen. Maar wel bij de homomannen. De 1 een groene en de ander een gele shirt met zo'n v-hals. Sowieso hadden ze allemaal effen shirts aan. Willem geloof ik een rode en die andere een blauwe.... Spreken ze dat af met elkaar of zo?
ik kreeg echt kromme tenen van de stiltes bij Henrieke en de ´koetjes en kalfjes gesprekken´ die ze voeren....brrr! Bert is gewoon helemaal niet zichzelf, hij is eigenlijk veel vlotter, wel rustig, maar echt leuker dan dit. Hij past gewoon niet voor de camera, wel dapper dat ie t dan toch afmaakt. vind t bij henk ook een saaie bedoening, en Yoni echt niet leuk, waarom heeft ie Lisa weggestuurd?!? Willem had ik mn mening al eens eerder over gegeven, en daar blijf ik bij. vond t ook sneu dat er niet even een slingertje/ballonnetje of bos bloemen voor Linda was.... jeetje zeg, dat is niet 'neutraal' dat is horkerig gedrag!
Als ik heel eerlijk ben vind ik het maar een saaie bedoeling worden dat BZV. Pff, Henrieke hadden ze beter eerst een "draaidag" mogen doen! Ff volgen of het wat is, want dat is toch echt geen vermaak ??? Hopelijk verandert het nog! Van Henk had ik VEEL meer verwacht, lekker kusje geven onder het melken Martin heeft naar mijn idee de leukste vrouw met een hart vol liefde al laten gaan! Ik vind Swaen z'n aanpakken-niet-zeuren-koetje-in-de-wei-en-hupsakee-niet-zeuren-en-door-gaan-mentaliteit hebben! Over Aad hoef ik niks te zeggen! Daar erger ik me alleen maar aan! En die homo's dartelen lekker door het hooi! Heerlijk, daarom kijk ik nog! Mensen waar blijft die liefde ??!
Ben het echt met je eens....saai is het geworden! Niks spannends, alles doe maar normaal...blegh, ik verlang naar een romantisch moment of ontboezemingen ofzo
ff he, Aad gaat gewoon naar de veiling alleen, als hij ze nou meeneemt?of zal t een grijs kenteken zijn geweest :')
Ik vind het ook een beetje een saaie bedoening aan het worden. Volgens mij is er bij Aad volgende week een ietsiepietsie spanning te zien. Henk valt me ook enorm tegen. Zoooo saai. En dan die vreselijke, opdringerige Yoni. Hoop dat ie voor Fiona kiest! En toch ondanks dat het saai is kijk ik wel elke week, haha! Wil toch niets missen!