Er lezen ook een paar hele nieuwsgierige gasten mee zie ik al wel. Die zitten ook te wachten totdat Sunnyqueeen zegt wie het is.
Ja oke, maar dan is het aan de persoon om die witregel leesbaar te maken... Gewoon zo kan ik het witte niet lezen... Tenzij de witregel gequote wordt dan is ie wel leesbaar hahaha.. Dus witregels niet quoten
Ik wil het niet weten hoor, dus niet in dit topic vermelden (doe maar privebericht ofzo ). Ik kan die wit regel trouwens heel goed lezen hoor (ook zonder qoute).
Dat hangt dan blijkbaar van de pc/instellingen af ofzo.. Ik kan een gewone witregel zo niet lezen, als ik heel erg puzzel misschien wel.. Maar een ander kan witregels wel zo lezen. En ik kan een gequote witregel wel zo lezen en jij blijkbaar niet Mij maakt het niet uit, als ik het weet prima, als ik het niet weet ook prima, dan zie ik het wel in BZV
Ik snap niet dat veel van jullie 't zo graag willen weten, dan is de hele lol van het programma er toch af? Ik hoop bv enorm dat Henk voor Fiona gaat kiezen... en zit me nu al te verheugen op de smoel van Yoni als hij dat werkelijk zou doen... maar het nog niet weten, maakt het toch juist leuk om te kijken?