Heb meer het idee dat Yoni voor de boerderij kiest als voor Henk. Ze heeft het maar steeds over hoe leuk ze het vindt op de boerderij. Zwaar irritant vind ik haar!!
Het is de eerste keer dat ik het volg, en zo te lezen hier niet het geweldigste seizoen. Gelukkig maar, want ik snapte al niet waarom het nou zo succesvol is hahaha! Maar ben wel heel nieuwsgierig hoe het afloopt...
Oh sorry allemaal! Bedoelde de keuze van Martin.. oeps.. Maar ik zie dat het al bekend was dat die uitgelekt is?
Ik hoop ook dat Henk het door heeft en ergens heb ik dat idee ook wel. Vond het trouwens leuk dat Fiona uit het niets vroeg of ze Henk's moeder even kon helpen. Weer een pluspuntje, haha!
Yoni, betekent kut toch? Ik vind haar echt stom, vooral die bovenlip die ontbreekt icm een nek die overloopt in haar face, booh
Hahaha, die Yoni maakt geen vriendjes ! Moest ineens denken aan het eerste keuzemoment van Henk, toen hij Lisa wegstuurde. Lisa zei toen tegen Yvon Jaspers dat ze bang is/denkt dat Henk de verkeerde keuze zal maken in de persoon van Yoni. Fiona zou veel beter bij hem passen. Volgens mij denkt het gros hier er ook zo over...
Yoni wil volgens mij ook gelijk op de boerderij komen wonen, terwijl Henk duidelijk aangaf dat hij het belangrijk vindt dat zijn vriendin ook eerst een eigen leven/carriere opbouwt naast het boerderijleven. Hij vindt dat ze iets moet doen met de studie die ze gedaan heeft.. Ik weet niet meer precies hoe Henk het zei, maar daar kwam het wel op neer in elk geval! DWDD: Ik vond het leuk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat het nu zo belachelijk gemaakt wordt. Ik begrijp het volkomen hoor, maar ja tis dubbel zeg maar... De KRO had niet zo kinderachtig moeten doen door niet te verbieden dat DWDD beelden gebruikt, nu roepen ze het af, logisch dat DWDD daar op deze manier op inhaakt..
Dan trekt ze lichtelijk met haar mondhoek ja, maar echt lachen?... Maar goed misschien houdt Henk niet van lachende meisjes