Na het zoveelste seizoen weten de boeren die meedoen zelf vast ook wel dat 2 miljoen kijkers kijken om mee te zwijmelen *braak* En de andere 2 miljoen om in hun broek te piesen van het lachen.. Ik vind dat belachelijk maken wel meevallen eerlijk gezegd. Ik denk dat ze zelfs meer voor lul gezet worden door de stukjes die de KRO zelf uit al het geschoten beeldmateriaal laat zien..
Word weinig geflirt en dat kleine kusje van Aad is ook niet echt veel. Hoop dat het romantischer word
Over een uurtje dames dewerelddraaitdoor.vara.nl: LuckyTV - Boer Aad ziet bepaalde gevoelens - 26-10-2012 - Uitzending Gemist
Bah, je moet wel heel wanhopig zijn om om boer Aad te gaan strijden, mijn god. Ik was al lang gevlucht voor deze saaie, kleurloze, zeikerige, betweterige man, brrrrrrrrrrr....
Ja, viel mij alles mee, meteen to the point. Ik had pb moeten vragen ik vind de keuze van Martin gewoon echt spannend!
oh mijn god, ik dahct dat willem zou zeggen..klaas...vind je heel geweldig en dit en dat..MAAAR... hahahaha gaat ie hem kussen, sorry ik kreeg weer plaatsvervangende schaamte hahahaha