Jaaaa ik meen het, ik vind Henk een hele knappe kerel hoor , maar hij is te zacht en initiatief loos.
Oh nee, ik vind hem eruit zien als een duf konijn. Van die kleine ogen, die zo half dicht zitten. Nee saaie uitstraling. Niet dat ik nu Miss perfect ben..
Ha ha, Nou gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde soort mannen En wie zegt dat er niks bij zit...misschien is het wel een beest in bed...ook niet onbelangrijk
tussen de koeien ik heb gisteren weer eens meegekeken, jemig die Jeannet bij boer Aad, wat een piepwijf zeg! Hem onder druk zetten om die andere vrouw (eerder) weg te sturen. Ik snap nu waarom die blonde toen zo fel werd en boos wegliep, is ook geen lieverdje maar mennn, wat een kenau die Jeannet!
Ik vind Jeannet wel tof eigenlijk. Bij zo'n man als Aad moet je ook wel fel zijn denk ik. En ze wilde linda niet onnodig kwetsen.
Volgens mij wilde ze gewoon dat Aad de waarheid vertelde aan Linda omdat Jeannet het niet vol kon houden om te blijven liegen tegen Linda. Daarin geef ik haar helemaal gelijk en Aad had zelf aan Linda beloofd dat hij eerlijk zou zijn als hij gevoelens zou krijgen voor haar of Jeannet.
Dat denk ik dus ook... en indertijd bij die Duitse boer ging het precies zo... alleen is jeannet inderdaad iets meer een haaibaai dan die vrouw toen, maar die vond ook écht dat het zo niet kon. Alleen daar greep uiteindelijk de regie in.
Ik ben blij dat ik Willem niet meer hoef te zien. Hij lijkt wel zo'n knikkebollende hond voor in de auto. (http://www.leosgifts.com/shop/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/4/041700-363.jpg) Zo ergerlijk. Ik was verrast door zijn keuze maar ik vind hem niet zo'n leuke man, ook hoe hij voor Jurjen's neus gaat kussen. Aad z'n keuze stond natuurlijk al vast, ik vind ze goed bij elkaar passen. Ik denk dat als hij die andere vrouw had gekozen, zij totaal ondergesneeuwd zou worden. Je moet wel een beetje weerstand kunnen bieden maar in tegenstelling tot iedereen hier, vind ik Aad wel een leuke vent. Ben benieuwd naar de komende aflevering.
Aad: Ik vind het op zich goed dat Jeannet wilde dat Aad eerlijk was tegen Linda, maar volgens mij had hij al veel eerder eerlijk moeten zijn.. Als Linda nu de afleveringen terug gaat kijken is toch gelijk duidelijk dat hij al direct een voorkeur had voor Jeannet? Maar Jeannet dramde wel heel erg door, zo van als je het niet vertelt dan ben ik weg, nu goh wat is ze verliefd op hem, dat zeg je dan toch niet? Willem: Ik dacht bij die zoen voor Klaas van, goh en wat gaat ie nu bij Jurjen doen om hem duidelijk te maken dat ie voor Jurjen kiest (want ik wist zeker dat hij voor Jurjen zou gaan haha).. Ik was dus erg verrast dat hij voor Klaas koos, ook omdat zijn moeder ook de voorkeur nog gaf aan Jurjen.. Maar goed het is zijn keus hè Henrieke: Tja Bert.. k Weet niet, op zich een beste gast geloof ik, maar wel erg stil, maar daar zal ie wel niks aan kunnen doen.. Ben ook zeer benieuwd hoe dat er aan toe gaat bij de Citytrip, zal me een leuk uitje worden Henk: Hoop nog steeds dat hij voor Fiona gaat! En Yoni tja daar is al vanalles over gezegd, dus ik zeg maar niks meer Martin: Een vent met zijn hart op de goed plek en dat geldt ook voor de vrouwen.. Ik denk dat hij zelf ook zijn keuze pas redelijk laat gemaakt heeft. Wilma is een hele lieve voruw, maar ik denk dat als die 2 samen zijn dat het een beetje saai wordt. Ik schat Martin in dat hij iets meer voor het avontuur wil gaan en dan zou hij Swaen moeten kiezen..