Ik twijfel waar Martin voor gaat. Als hij voor zichzelf een vrouw wil kiest hij voor Swean. Maar als hij een moederfiguur voor zijn kinderen wil, welke haar hoofdtaak koekjes bakken en klaarzitten met een bakje thee terwijl de kinderen uit school komen fietsen, kiest hij voor Wilma. Aldus mijn redenatie Henk mmm, op zich denk ik dat als hij een aantal jaar ouder zou zijn geweest en ik hem tijdens het uitgaan was tegengekomen (leuke kleren aan, gel in zn haar ) ik best wel ff oogcontact zou maken *grijns* Maar ik vind hem suf overkomen. En die Yoni... Ik las hier een hoop gezeur over haar bovenlipje. Daar doe ik niet aan mee, want daar kan ze niets aan doen, net als haar regelrechte 'kut'naam Maar waar ze wel wat aan kan doen is, al doet ze maar net alsof, ze Henk een toffer kerel vind waar ze mee zou kunnen rollenbollen, waar ze van in vuur en vlam zou kunnen raken, waar ze kriebels van in de buik van zou kunnen krijgen in plaats van op het materiele, de boerderij te geilen. En dat gezwets over de kindertjes in blauwe overalletjes met rode laarsjes... Hmmm fijn dat soort fantasietjes, maar ze zet zichzelf er mee voor aap. Aldus wederom mijn 'bescheiden en volledige genuanceerde' mening En Aad, al zou hij het laatste persoon op deze aardbol zijn met een piemel... Brrr....
Yessss Fiona!! Gelukkig! OMG zag je die actie v janette? Ze diste hem gewoon en gaf Aad 3 zoenen?! Ik zou ook niet graag met hem zoenen maar toch..