Boer Zoekt Vrouw

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Whahaha :D

O ik vind Willem zo'n lieverd! Maar ben nog steeds niet over zijn keuze heen, was zo overtuigd van jurjen al vanaf moment 1 :cool:

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb helemaal niemand voor de gek gehouden, ik heb alleen maar gezegd dat de tante van mijn vriend swaen en martin hier in friesland heeft gespot. Kijk als ze gewoon vrienden zijn dan kan dat natuurlijk gewoon... Maar die tante heeft gewoon de conclusie getrokken naar wat ze gezien heeft. Ik heb niemand voor de gek gehouden ik was net zo verbaasd als menigeen hier.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Jammer van Bert en Henrieke. Het ziet er zo koeltjes uit.

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Bert en Henrieke hebben het erg gezellug op hun tripje volgende week zo te zien :D

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind het wel een goeie. Iedereen wilde het weten, iedereen ging er van uit dat het klopte. Ik heb het nog gezegd, dat het een giller zou worden als het niet zou kloppen! :D

6. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Martin en Wilma, wat ben ik blij voor hen. En gewoon ontroerend als dochter Anne zegt dat haar vader weer zingt tijdens het melken. Ik gun het hem zo om weer een lieve vrouw te hebben en een lieve moeder voor de kinderen.

Henk en Fiona, hier had ik ook echt op gehoopt. Ben heel benieuwd naar hun weekendje.

Henrieke en Bert; ja van Bert zijn kant blijft het wel echt stil. Gelukkig krijgt hij de champagne fles open.

Nou weer een weekje wachten op onze boeren.

7. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik vind echt mooi om te zien tussen martin en wilma. Ze zijn wel super liefde bij elkaar.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bert en henrieke in de draaiende kopjes. Ik heb me kapot gelachen

9. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik vind echt mooi om te zien tussen martin en wilma. Ze zijn wel super liefde bij elkaar.

10. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    IK rolde van de bank, heb het zelfs even teruggespoeld
    :D

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wij ook, haha! :D

12. lea

lea Fanatiek lid

ik moest wel lachen om die soep bij klaas thuis. Er zat een meid naast willem die de soep duidelijk niet lekker vond en de soep aan de persoon naast haar gaf haha. Dat hebben wij teruggespoeld.

Ik heb heerlijk genoten van martin en wilma, kreeg er een brok van in mijn keel. wel een hele club met kids zo.

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ahhhhh... Wilma en Martin, had het niet gedacht, maar wel gehoopt! Was echt ontroerd zo blij ze waren met elkaar. gaat echt helemaal goed komen en die gezinnen passen ook leuk met elkaar!

en YESSS Fiona!! Eindelijk dat irritante hoofd van Yoni van de buis!!
    Denk dat ze erg gelukkig gaan worden, die is vast binnen het jaar zwanger ;)

Willem en klaas... mocht nog wel wat romantischer worden!! ben benieuwd naar hun tripje Europa. Willem had er nu al zin in... maar zei Klaas nou echt dat ie nog niet met volle zekerheid kon zeggen dat ie dacht dat het geweldig zou worden?? Of heb ik het nou verkeerd begrepen!?!

Aad en jeantte... jeetje, hij speelt de uberromantische cupido en zij blijft zo'n ijskonijn, vond het gewoon een beetje ongemakkelijk.. en steeds die zenuwtrekjes met haar mond... brrrr... ik hoop dat ze gewoon nog wat moet wennen. Ben benieuwd of het wel echt wat wordt hoor...

En dan henrieke en bert... hahahaha, in die kopjes!! Proest!!! Stalen smoelwerk...
    Heb me ook bescheurd om die kop van Bert toen die champagne kurk eraf schoot! Eindelijk toonde hij wat emotie!

14. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Hihi zag die meid ook de soep proeven, als ik eens een keertje op tv zou komen zou ik beter mn best doen ;)

15. Alf

Alf Niet meer actief

Fiona !!!!!!!!! :)

Wilma ???????? :$

Henrieke en Bert in de kopjes.. hilarische televisie!! Wat een intriest shot was dat..

Jeannet en Aad, kan naar beiden niet kijken.. plaatsvervangende gêne..

Op naar volgende week (én DWDD :D)

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Oja, Wilma en Martin wat heeerlijk! Wat een warm mens is zei toch en eindelijk een arm om elkaar heen en een kus! Swaen ajuus! :p

En vind dat Henk ook een juiste keuze heeft gemaakt! Op een of andere manier had ik het idee dat Yoni te graag wou.. Ben benieuwd hoe hun tripje verloopt.

Volgens mij zit Aad al aardig onder de duim van Jeanette. Als ik dat voorstukje van vorige week zag gaat het er lekker aan toe. ;)

Bij Willem en Klaas heb ik het idee dat Klaas niet zo "in love" is als Willem, vond toen Willem zijn keuze bekend maakte Klaas al lafjes reageerde en dan nu ook die uitspraak dat ie niet kon beloven of het leuk werd op de trip! Ahum :(

Henrieke en Bert, hahahaha! In die draaiende kopjes.. Ergens vind ik het voor Henrieke best zielig, op haar manier doet ze wel haar best. Misschien moet ze hem eens spontaan op de b*k kussen! :cool: Als ik de mensen hier in de buurt mag geloven (woon in de buurt van Henrieke) heeft ze nu een andere liefde..

Maar dit was by fare de beste aflevering tot nu toe!! :D

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Wij hier ook! Al is het eigenlijk enorm triest om dat zo te zien. Er straalt helemaal niets, maar dan ook niets vanuit.
    Ook de manier waarop ze naast elkaar liepen, lichaamstaal van niets, 'meters' uit elkaar. Maar ik vind dat ze beiden ook hun best moeten doen om er iets van te maken.

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ben erg blij met de keuzes van Henk en Martin, omdat ze er zelf duidelijk blij mee zijn. Vooral Martin & Wilma stralen! Ik vond Swaen en Wilma trouwens allebei schatten.

Willem... tja. Ik weet niet zo goed wat ik van deze match moet vinden, wat me wel opviel is dat Klaas zijn broers/zussen (?) zo ontzettend op hem lijken, jeetje.

Henrieke en Bert vind ik ook maar een beetje raar. Ik vond dat Henrieke nu wel wat meer haar best deed.. op haar manier dan. Maar het is zo kil tussen die twee.. pff! Hebben ze weinig aan de Parijse romantiek zo. Ze zien er ook echt uit alsof ze heel erg veel lol hebben samen in die kopjes. Niet dus.

Aad vind ik gewoon een lieve man, nog steeds. Hij is helemaal verliefd, jammer dat dat gevoel in mijn ogen niet zo beantwoord wordt. Aaaah, ik snap niet wat jullie allemaal zo stom aan hem vinden! :p

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Deel Deze Pagina