Woehahahaha. En een trekker! Vind het 3 x niks, dat boer zoekt vrouw, maar dat bovenste filmpje; hilarisch!
Ik zie het dit jaar voor het eerst Maar die boer Henk is toch niet verkeerd hoor. 25 jaar, 1.93 groot, leuke kop... De weduwnaar is ook wel leuk.
Er zitten wel erg leuke boeren bij Henk is zeker niet verkeerd en die weduwnaar mag er ook zijn........trouwens die spruitjesteler was ook niet verkeerd...... Maar ik houd het toch bij mijn eigen stoere boer!!!!
Ik hou altijd mijn oren stijf dicht als de minuut van Giel langs komt. Kijk altijd BZV in uitzending gemist de volgende dag.. En Giel is mijn wekker, dus dan verklapt hij alles!
Weet iemand trouwens welk servies Yvonne op het laatst gebruikte? Vond het super leuk en het was duidelijk als reclame bedoeld.
O sorry Dan ga ik eens kijken welke dat was.. o ik zie het. Leuk dat roze met een vogeltje.. Misschien wel nieuw inderdaad.
Och wat een leuk servies van haar! Dat gaan we kopen Ga even filmpje terug kijken voor wat je bedoeld!
Ze heeft ook een collectie servies uit bij de intratuin sinds maart. Zou het daar van kunnen zijn? Al zijn dat meer aarde tinten series, ook wat stipjes.