Dacht dat ik er in bleef bij het zien van die theekopjes met bert en Henrieke volgende week.... Dat wordt smullen en niet alleen van de boeren maar ook van DWDD die maandags.... Wat is dat toch met die vreselijke Aad.... volgens mij ziet Jeanet niks in hem. Al hoorde ik van mijn broer dat ze laatst samen in een kerk waren gespot. ( niet door mijn broer hoor... ) Ach die Martin en Wilma.... zo mooi om te zien! Henk en Fiona het klopt gewoon! Willem en Klaas.... tja... tijd zal het leren denk ik!
Een leuke aflevering gister.. Ik heb ook geen idee waarom het met Aad en Jeanette zo tenenkrommend is. Hij is erg verliefd ( lijkt het) en zij vindt hem volgens mij afstotelijk Henk en Fiona... heel leuk. Volgens mij wist hij dat wel al gelijk in het begin. . Wilma en Martin...heerlijk. Twee mensen die hetzelfde helaas moesten meemaken hebben vast veel steun en begrip bij elkaar. En Wilma lijkt mij voor Matrin zijn dochter ook heel erg lief...echt een "liefmoeder" Henrieke en Bert...tja.. Willem en Klaas... leuke mannen...moet nog groeien denk ik van Klaas zijn kant. Ben heel benieuwd naar volgende week...stiekem kijk ik ook een beetje om flink te lachen met Twitter erbij ( alle reacties)
Heb gisteravond ook weer gekeken en was " blij" dat Henk voor Fiona koos. Ergens vindt ik het wel sneu voor Yoni dat iedereen zo'n uitgesproken hekel aan haar lijkt te hebben (zullen de zwangerschapshormonen wel zijn ). Heb wel dubbel gelegen van het lachen toen Bert een crêpe bestelde en een hap nam: "noh, 't is net 'n pannenkoek..."
Leuke keuzes allemaal! Maar van Swaen viel mijn mond open, ook ik heb mensen voor de 'gek' gehouden. Had hier ook gehoord dat Swaen het zou worden, dat ze samen gespot zouden zijn en dat zij haar manege al te koop had staan. Maar stiekem vind ik Wilma veeeel leuker voor hem!
Ik heb t niet gezien helaas gisteravond. Heb geloof ik wel wat gemist dus Ach en over de berichtgeving uit de kranten, roddelcircuit etc.... je moet niet vergeten dat het inmiddels twee, drie maanden geleden al is opgenomen... dus er kunnen nog best verrassingen tevoorschijn komen bij de "nazit"
Ik hoorde zaterdag van mijn moeder dat Martin voor Swaen zou kiezen. Dat had ze namelijk gehoord van haar zus die het stel al meerdere malen samen gezien had. Ik balen dat ik het al wist voor de uitzending, maar nu heeft ie toch voor Wilma gekozen, dus was wel heel erg verbaasd.
Martin&Wilma en Henk&Fiona = top! Ik was helemaal blij gisteravond. Man vond mijn enthousiasme zielig voor Yoni haha! Aad en Jeanette... Echt waar. Ik vind het een typisch mannetje, maar hoe zij doet vind ik gewoon sneu voor hem! Wat een zuur en zuinig mens is het zo zeg! Willem en Klaas... Ik denk dat ze teveel verschillen, sowieso. Willem is aanhalerig en Klaas heeft dat helemaal niet, zei hij eens. Dat zou nog weleens een issue kunnen worden. Besides lijkt hij niet voor Willem te voelen, wat Willem voor hem voelt... Henrieke en Bert, breek me de bek niet open. Wat een schaamteloze schijnvertoning. Yvon heeft ze iets aangepraat, Henrieke doet nog naar best om er in te geloven en het een kans te geven, maar met Bert aan je zijde is dat gewoon onbegonnen werk.
Martin en Wilma, helemaal leuk! Ik hoop niet dat hij er nu toch alsnog vandoor is met Swaen, als je al die verhalen hoort dat hij meerdere malen met haar gespot is..... Aad is volgens mij echt wel een lieve man die het allemaal meent, alleen komt het af en toe wat anders uit zijn mond. Zijn manier van praten en woordkeuze is af en toe wat anders dan de standaard ofzo. En ik denk gewoon dat Jeanette ooit heel erg gekwetst is waardoor ze nu zo gereserveerd is en koel, terwijl ze het diep van binnen helemaal fantastisch vind. Zoals ze al zij dat ze het nog steeds niet kon geloven dat een man haar weer helemaal geweldig vind. Ze reageert wat wantrouwig en dat komt door haar onzekerheid. Als Aad haar echt kan veroveren en daar geduld mee heeft kunnen ze nog wat jaartjes samen door, ik gun het ze allebei.
grappig dat iedereen zo over jeanette valt, maar je ziet heel duidelijk aan haar dat ze veel heeft meegemaakt en zich zelf beschermd..door btj bot te doen of sarcatisch...maar je ziet haar onzekerheid juist heel erg, en zij is echt gek op aad, dat zie je zo...ze wordt helemaal verlegen van al zn complimenten, daar kan ze nog niet goed mee omgaan... Aad is gewoon een aparte vent, maar hij is wel lief denk ik hoor, ook hij is gewoon gevormd door zn leven...vind ze wel goed bij elkaar passen...hij trekt haar een btj uit haar schulp en andersom ook.. henrieke, wat een stelletje dooie sorry hoor... henk, leuk dat ie fiona heeft gekozen, zijn ook smoor op elkaar, zie je zo...al die ongemakkelijkheid hahah hele lichaamstaal martin, jaa leukd at ie wilma heeft gekozen, echt een lieverd...en samen ook erg leuk..Grappig je zag dat hij haar amper durfde aan te kijken ...ik denk dat ie ehct onwisj gek op haar is
Yes jippie joehoe hahahaha.. Sorry ik zit even BZV te kijken die had ik gister gemist en ik had er niks over gehoord en de laatste 2 boeren maakten de keuze die ik hoopte hahaha... Nu verder de 2e helft kijken hihi
Martin n Swaen hadden het erover dat ze nog eens op visite zouden gaan. Wie weet heeft hij toen Wilma wel ingeruild voor Swaen?? Ohohohhhh Bert zn ouders hebben helemaal gelijk: voor de grootste koe niet bang, maar voor meisjes.... Tis dat we nu weten dat Hendrika inmiddels een liefde heeft gevonden, anders had ik haar wel even aan wat leuke mannen willen voorstellen Henkie heeft voor het meisje gekozen welke ook voor hem gekozen had als hij lopende band medewerker was geweest en heeft de 'koeienpoepdigger' (variatie op golddigger ) weggestuurd. Goede keuze Dwdd niet gezien, weet iemand bij rond de hoeveel tijd bzv kwam? Heb geen zin/tijd om de hele aflevering terug te kijken...
Ik heb ook helemaal in een deuk gelegen met de kurk en in die attractie. Heb gister DWDD gemist, zal eens terug kijken.