Wij hadden een prijs afgesproken bij onze tekening (enige souvenir wat we graag wilden op huwelijksreis.), 50 euro met z'n tweeën en hij is heel mooi geworden.. Als je niets afspreekt kunnen ze vragen wat ze willen. Ook wel dom. Zelfde met die armbandjes.. Die verkopers zijn brutaal en als je dat dan allemaal pikt.. tja.
Bert en Henrieke is natuurlijk te erg voor woorden.Maar van Henrieke krijg je natuurlijk ook geen hoogte.Ze loopt altijd alleen maar met die grijns op haar gezicht en toont geen andere emotie.Ik zou daar ook kriegelig van worden.Met die tekeningen heb ik me echt rot gelachen.Je vraagt toch van tevoren wat het kost??. Martin en Wilma vind ik zo mooi om te zien.Wat een heerlijke lieve mensen zijn dat. Aad doet wel zijn best voor Jeanet en is echt wel gek op haar.Toch blijft het een eigenheimer haha Henk en Fiona;ook leuk!!Jong en verliefd!! Willem en Klaas.Ik vind het sneu voor Willen.Die Klaas is enorm veeleisend,Dat wordt niets.
En wat een vreselijk slecht gelukte tekening...er stonden namelijk vele betere werken omheen. Oplichters
Slimme fransman! Bert heeft niet echt een hoofd alsof ie weet hoe het in de wereld werkt en met een dikke camera erbij zou ik ook hoog inzetten Hij betaalde ook nog.. dus die man had een mooie omzet (voor een tekening die inmiddels teleurgesteld in de prullenmand is gekieperd) Henk en Fiona, Leuk!!! Echt verliefd Jeannet, Ik geloof wel dat ze onzeker is, maar jeeeez.. dat niet aankijken, afkeren en alles omlaag praten.. erg vermoeiend! Gelukkkig is Aad op haar Dus die heeft het geduld voorlopig wel.. Willem.. foute keuze! Klaas had zich beter niet kunnen opgeven omdat Willem in het filmpje in mei al duidelijk maakte wat hij zocht, maar waarom hij Klaas dan wel uitkoos begrijp ik ook niet. Of eigenlijk begrijp ik het wel. Hij is gewoon verliefd.. en denkt niet na maar voelt.. ook wel romantisch Martin en Wilma, Ziet er lief uit. Toch heb ik nog reserves vanwege de suggestie eerder hier dat ie met Swaen zou zijn En ik heb het hier (vlakbij IJmuiden) al vaker gehoord.. dus ben volgende week benieuwd! Zou het nog aan zijn?? Of is ie geswitched??
ze zijn zeker genaait.120 euro en als het dan nog een mooie tekening was maar ik vond hem echt niet mooi. verder vind ik het echt een saai stel samen bert is echt niet romantisch de andere stellen vind ik wel leuk behalve willem en klaas. ik denk dat de rest wel bij elkaar is volgende week
Ooit ook zn tekening laten maken in Barca en daar was de tekening 50,- en daar wou ik al wat aflullen.. Dus Bert heeft zich mooi laten naaien. Ach, toch nog iemand dat weekend . Wat een vent, hij woont nog bij me in de buurt ook
Mijn conclusies: * Met Martin & Wilma en Henk & Fiona zit het wel goed, die stralen alle 4 en het zijn ook ontzettend leuke stellen en het is ook erg leuk om deze 2 stellen te volgen.. * Met Aad en Jeannet kan het goed komen, Aad wil wel en doet ook op zijn manier zijn best, maar of Jeannet ook echt wil weet ik niet, ze verwacht misschien een beetje teveel van Aad.. Ik gun het Aad wel * Met Willem & Klaas wordt het niks, ik snap ook niet waarom Klaas een brief geschreven heeft, want blijkbaar is hij er niet aan toe. Willem had naar mij moeten luisteren en voor Jurjen moeten gaan * Met Henrieke & Bert wordt het niks, maar dat is wel duidelijk. Henrieke is op zich een heel leuke meid, die verdient een leuke gozer die wel een arm om haar heen slaat e.d. Het zijn de kleine dingen die het doen voor haar, maar Bert doet echt totaal niks
Misschien hebben Martin & Swaen dit wel bewust gedaan om iedereen om de tuin te leiden Nee dat gaat erg ver ik weet het, maar het kwam zomaar in me op
Het was zoals ik al dacht. Henrieke en Willem hebben hun liefde niet gevonden. De rest nog allemaal gelukkig met elkaar!