Boer Zoekt Vrouw

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pientje1, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik zit er helemaal klaar voor. :D

2. Jel

Jel Niet meer actief

Arthur had maar 11 brieven, zal hij dan niet meer gevolgd worden in BZV?

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nee... te weinig brieven

4. Jel

Jel Niet meer actief

Jammer. En Doede had er maar 8.

Maar het kan voor hun natuurlijk wel betekenen dat de ware er tussen zit, ook al komen ze niet op tv dan verder.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  6. Jel

Jel Niet meer actief

Zo Henk heeft veel ja! 1109 idd. Pffff..... die hebben heel wat te lezen.

7. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

8. Jsvlinder

Aan die Aad ga ik me de komende weken ergeren. Deed ik al met de kennismaking. Een starre man, nou ja misschien ondooit ie nog.

Dat die spruitjesteler er zo weinig had snap ik niet. Zal dan door de afstand moeten komen, want het is een leuke vent.

Dat Henk er zoveel had had ik wel verwacht.

Leuk dat die heumeu door is, is eens wat anders en ik gun het hem van harte.

Lullig voor de broertjes dat 1 er maar 3 had en de ander 17. Oeps! Misschein gaan ze er wel met elkaars vrouwen vandoor:p

Ben benieuwd naar volgende week.

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Twas weer leuk! :D:D

Nu weer een week wachten;)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Was zeker leuk en dat met die tweeling vond ik ook lullig met die 3 en 17 brieven, maar daar konden ze op wachten natuurlijk...

11. Jsvlinder

Hoezo konden ze daar op wachten dan? Ksnap dat ze erop konden wachten dat de een meer kon krijgen dan de ander maar dit was wel een grooooot verschil. Nou ja er hoeft er maar 1 bij te zitten zeggen ze toch altijd?:)

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Leuke uitzending weer. Idd jammer van de spruitjesteler, vond m wel grappig eigenlijk.
    Aad vond ik in eerste instantie wel heul star en strikt, en wanneer je dan later ziet dat hij toch voor een aantal dames gaat die ouder zijn dan zijn "criterium".... dan sta je wel open, lijkt me.
    En die Martin (weduwnaar) op de één of andere manier had ik meteen zoiets van.... "owh die is leuk!" Vooral zn uitstraling :D

Owh en de homo-boer.... erg leuk tiep!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Misschien de verkeerde woordkeuze, maar ik bedoel dat ze het van tevoren konden weten dat het verschil in brieven er wel kon zijn.... En 17 is in dit geval best een groot verschil. 3 is ook wel echt weinig vind ik. Maar ik vond zelf eerlijk gezegd die Jan (in het rood) ook leuker.

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zo dat was weer genieten. Ik vond die Aad ook maar een rare gozer hoor, maar goed kan nog alle kanten op met hem. Verder was het wel een beetje te verwachten wie er door zouden gaan. Die boerin lijkt me wel een gezellig type, beter dan de boerinnen die ze hebben gehad (al vond mijn man (=boer) boerin Agnes best geschikt... grr ;))!

15. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0

Ik had het idee dat hij wel moest om dat bijna alle vrouwen die gechreven hadden ouder dan hij waren.. Dat zeiden ze niet, maar als je die foto's een beetje zag dacht ik dat dat zo was.. Maar dat zullen we nooit weten denk ik:)

Vond het wel weer leuk hoor! Heb al zin in volgende week!

16. Jsvlinder

Ik vond Jan ook leuker maar Martin was toch niet zo heel erg naar dat ie maar 3 brieven kreeg? Hij had de minste van alle boeren. Nou ja maakt verder niet uit, wie weet wat er allemaal nog gebeuren gaat.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

3 brieven was idd wel heel weinig!!

en henk 1109!!! vriend ik moesten zo lachen. heerlijk programma is het.:D

18. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Leuke aflevering! Ik vind de meeste boeren wel leuk, behalve Aad. Volgens mij is het een dominante man en inderdaad, de meeste vrouwen waren volgens mij ouder, dus hij moest wel.
    Ik vond het ook wel zielig dat de ene broer 3 brieven kreeg en de ander 17, zag het verschil niet eens tussen de twee broers haha.

Boerin Agnes? Toch niet die met de kaasboerderij he brrrr. ;)

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Pientje,
    Nee Agnes is weer een seizoen eerder geweest, ze had zwart haar.

Denk dat Aad uiteindelijk wel meevalt hoor, hij is gewoon zenuwachtig denk ik. En het is toch ook wel confronterend als je zelf 48 ben en er schrijven dames die 60 zijn... Zou ik ook even moeten slikken denk ik..

20. Alf

Alf Niet meer actief

Ik vind dat Aad helemaal gelijk heeft dat hij heel duidelijke criteria heeft. Als jw van tevoren weet dat het niet gaat werken.. Het kwam alleen wel heel bot en hard z'n strot uit.. en Yvon ging er ook wel erg op door :p

Deel Deze Pagina