Je reactie vond ik dan ook erg fel, misschien dat andere dames dat ook vonden en daarom fel terug reageerde?
Ik kan nog niet zeggen wie voor wie zal gaan, maar ik moet even kwijt dat ik die Willem en zijn mannen wel leuk vindt! Ben ook blij dat hij gevolgd wordt, is toch net weer een beetje anders dan de vorige series met alleen maar hetero boeren.. Vooral die ene opdringerige boer, ik lag in een deuk toen ik het zag, maar ben wel blij dat Willem hem niet gekozen heeft, die was een beetje té.. En verder Henrieke met haar big smile, leuke meid. Wel jammer dat er zo'n scharminkeltje bij zat, dat ventje leek wel 14 toen ik m daar zo zag zitten, maar ja dat kon ze op de foto waarschijnlijk niet zien Hopelijk houdt ze er een leuke vent aan over, maar ik denk dat dat wel goed komt Weduwnaar Martin, komt op mij over als een sympathieke man, ik denk dat er wel een vrouw voor hem bij zit en dat hoop ik ook voor hem. Hij verdient een leuke vrouw! En Aad vond ik eerst niet veel aan, maar volgens mij valt ie wel mee, hij doet me wel ietwat denken aan 'botte boer Jan' uit een eerdere serie, vraag me af of hij in bzv de liefde gaat vinden. Die jonge dame wilde wel erg graag met hem geloof ik, maar wil ze echt boer Aad of wil ze een man die haar zwanger kan/wil maken...? En dan nog de jonge Henk, leuke kerel en hij had ook 10 leuke vrouwen. Ik denk dat hij er ook wel een leuke vrouw aan over houdt en dat gun ik hem ook zeker. Ben benieuwd of we volgende week al kunnen zien voor wie de boeren een voorkeur hebben
haha, ik denk gelijk neeeeee, ik wil vrouwen in bikini kijken! Hihi, vind vrouwen lichamen veel fascinerender dan mannenlichamen. Als kan ik daar ook wel van genieten hoor
Doe mij toch maar een paar mooie mannenlichamen. Al vraag ik me af of dat te zien is bij de mannen van Henrieke .
En je hebt nog meer mannenlichamen he? Van de homomannen. Die zijn allemaal net even ouder. Dus mooi kun je het dan niet echt meer noemen. Grijs borsthaar, haha.
Haha, voetballer is een collega van mij In het echt een aardige jongen en een echte kletskous, moet wel als je in de zorg werkt en dan ook echt verzorgingskant doet. Hij kan zich wel erg stoer voor doen. Verder heeft hij zwijgplicht dus we weten niet hoever hij is gekomen.
Vind ik ook! Hebben jullie hem niet een week gemist op het werk ofzo Kieke? Of is ie nu extreem vrolijk en zweeft hij 3 meter boven de grond?? Dat dat zo streng is joh! Op straffe van boete ofzo, net als bij 'Wie is de mol'??
Ik zit in verlof, maar hoorde dat manager er wel meer van weet. Jammer genoeg is hij soms gewoon een week vrij, hij werkt veel dagen achter elkaar. Dus niemand weet het op de werkvloer, erg jammer. Hij moest tekenen voor stilhouding, houdt hij zich ook nog aan terwijl hij een flapuit is Dus voor ons is het ook spannend.
Geen idee of er een boete opstaat,maar wat ik van hem mee krijg vind hij het grappig om te zwijgen omdat iedereen zo nieuwsgierig is.