haha, dacht er ook aan! Vond de date van Henrieke wat tegenvallen. Volgens mij hebben ze nauwelijks echt gepraat en ik begin het schuchtere lachje van Henrieke een tikkeltje irritant te vinden. Volgens mij is ze niet zo sociaal als ik dacht, of misschien is het een stuk verlegenheid? Die mannen kwamen volgens mij ook niet helemaal uit de verf. Vind het wel tof dat de dierenarts nog in de race zit, ook al heeft hij zich nog niet kunnen laten zien! De meiden van Henk verbaasden me ook! De mooiste meiden liet hij vallen, denk dat ze misschien toch iets te popperig voor hem waren? Ik vind Henk een lief koppie hebben, maar zoals hij aan het abseilen was.... hahaha, alsof hij moest poepen!!! Houten Klaas!!! Jammer dat Ed afviel, bij Willem, dat was namelijk toch de man van het tentje?? Ik hoop dat klaas het wordt, vind het een knappe, intelligente man! Martin koos vooral de moekes viel me op. Aad bevestigde mijn vooroordeel die ik al over hem had. ik vind het een beetje en bazig, dominant mannetje. Klopt vlgs mij wel dat hij een vrouw zoekt die haar mondje bij zich heeft! Vond die rustige vrouw ( kwam geloof ik uit hetzelfde dorp) toch ook wle bij hem passen, maar alleen als ze het prettig vind om zo overruled te worden!!
Nou ik zat er al flink naast.. Jammer dat de voetballer bij Henrieke weg is! En Tom weg had ik ook niet verwacht. Dan wordt het toch Bert denk ik. Ik vond het juist wel een leuk uitje . Aad vind ik nog steeds verschrikkelijk.. brr En bij Willem vind ik Jacob een érg leuke en lieve man voor hem. Dat Henk die dames liet vallen had ik ook niet verwacht... Alsof hij de gok niet durft te nemen dat ze daadwerkelijk op de boerderij passen. Te 'werelds' voor hem? Nou, mijn nieuwe lijstje: Willem: Jacob Henrieke: Bert Henk: Yoni Aad: Jeannet (wel sneu voor haar, ik had Liesbeth beter voor hem gevonden - wat meer tegenwicht en iets minder gevoelig denk ik, maar oke, die is naar huis) Martin: Wilma (doet Swaen jullie ook zo denken aan Astrid van Wim indertijd?) Ik ben benieuwd naar volgende week...
Ik ben heel slecht in namen onthouden van de dates. Maar ik was bij Henrieke verbaasd dat die ene donkere man eruit ging, die vond ik juist zo leuk bij haar passen. Bij Willem had ik Ed ook wel leuk gevonden. Bij Henk had ik bij 'dat ene' meisje wel verwacht dat ze door zou gaan, diegene die zei dat ze wel teleurgesteld was. Bij Aad is die ene vrouw weg waarover hij praatte over een kinderwens. Ik vraag me af of met de andere vrouwen nog wel zijn kinderwens vervuld kan worden? Over Martin niet echt een mening verder. Heb ook geen idee wie bij de boeren past. Ben dus errug slecht in namen en misschien kan ik dat volgende week iets beter beoordelen.
Mijn hemel wat een man die Aad! Volgens mij vond die ene vrouw bij hem uit de buurt het maar zo zo dat ze doorging.. en dus geen kinderen voor hem. Ik denk dat hij voor die blonde gaat. Henk verbaasde me! Hij kiest vooral voor de praktische kanten en niet voor de looks. Opzich wel te prijzen, al had ik juist het gevoel dat hij viel op Sharon, maar die was hem vast te duur Martin, ik vind Swaen ook net Astrid idd! Wel een leuk type voor hem. Zelfde geschiedenis maar blij en pittig. Willem, Ed -tentje- weg?? Die zag ik niet aankomen! Ik ga nu voor Klaas. Leuke man! Henrieke, Geen Robin? Geen Tom?
Ja Tom inderdaad Dat vond ik dus ook echt een leuke jongen. Attent, luisterde, stelde best goede vragen En dan koos ze dus die hele stille jongen...nikszeggend maar volgens mij valt ze gewoon echt op hem... Ik denk ook dat hij het gaat worden.
Ik had juist wel verwacht dat henk sharon liet gaan, mooie meid absoluut, maar vond haar een beetje uit de hoogte en steeds op de voorgrond willen zijn. Ik hoop dat lisa het wordt.
Ik dacht dat Henrieke al zowat 'verliefd' was op de voetballer, maar blijkbaar niet. Vond hem wel leuk. En leuk dat Bert er nog in zit, ik vind hem het best bij haar passen. En Aad vind ik niks aan, vervelende man. Viel mij ook op dat Henk de knapste naar huis stuurde, vond het juist wel leuk om te zien. Hij geeft blijkbaar niet zoveel om uiterlijk. Denk niet dat het iets met te werelds te maken heeft, klinkt trouwens een beetje alsof boeren niet van hun boerderij komen.  
Lag het aan mij of was Willem gisteren niet helemaal in zijn hummetje? Verder vind ik het wel leuk om te zien dat de boeren niet alleen naar het uiterlijk kijken.
ik vond willem ook niet zo deze keer. Ik vond hem wat eigenwijs, en geen gevoel voor humor hebben. Ik vond de boeren die hij had uitgekozen sympatieker over komen.
Ik heb vanmiddag herhaling bekijken. Ik vind dat bijna iedere is wel verkeerde gekozen en past niet.. Hoop dat boer(in) heeft goede relatie blijven houden. Mijn mening: Henrieke kiest voor Robin, Tom en Barrie. Relatie voor Robin Willem kiest voor Klaas, Ad en Jurjen. Relatie voor Klaas Martin kiest voor Carool, Swaen en Wilma. Relatie voor Swaen of Carool Henk kiest voor Sharon, Yoni en Suzanne. Relatie voor Sharon Aad kiest voor niks, maar relatie ook niks. Hij is wel strenge man, maar wel zichzelf.
Zullen we allemaal een schot voor de boeg doen? Willem- jurjen met hem lijkt hij het meest gemeen te hebben. Henrieke- Bert rustige, sterke vent, ook nog eens dierenarts beiden veel met dieren bezig. Martin- die blonde ben even dr naam kwijt. Henk- yoni denk dat Henk meer voor donkere types gaat Aad- niemand hij gaat voor jeannet die haakt af en dan is het te laat voor de andere dames. Over een aantal weken zullen we het weten