Hoi deskundige(n), Mijn dochtertje van 3,5 maand moet zoveel boeren tijdens het drinken, waardoor ze uiteindelijk weinig drinkt. Meestal komt ze niet boven de 80 ml per voeding (met een uitzondering van 165 ml). Voor elke 10 ml die ze drinkt, moet ze zeker drie keer boeren. Ik wordt er zelf erg gefrustreerd van, want haar eten geven is niet leuk zo. Zijn er tips, adviezen hiervoor? Ik ben nu van de avent fles overgestapt naar de dirfraxfles, maar nog te kort bezig om te zeggen of het werkt (zelf heb ik het idee dat het weinig uitmaakt, ze drink zelfs minder). Omdat ze weinig drinkt heeft ze vaak nog 6 á 7 voedingen op een dag, wat ook maakt dat ze niet doorslaapt. Ik vroeg me ook af of er speciale voeding is voor kinderen die veel boeren en veel last van hun darmpjes hebben (dat zou nu toch wel even over moeten zijn). Ik gebruik nu Nutrilon Hypoallegeen. Ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Ze groeit verder goed. Op het CB zeggen ze dat je kinderen hebt die gewoon minder eten (zij zit gemiddeld op de 620 ml per dag en ze is 5,5 kilo). Mvg. Blosh
Hoi, Is er al eens gekeken of je kindje misschien een verborgen reflux kan hebben? Misschien heeft ze last van opkomend maagzuur. Groetjes Eveline