Hai, ons manneke heeft vorige maand kort in het ziekenhuis gelegen (om andere redenen) en ondanks dat we op Hypo-allergeen zaten toen en smeerden met hormoonzalf, was de KA net echt tevreden over zijn eczeem. Zijn toen dus per direct op Allergy Care gezet. Naar ons idee is het eczeem niet te wijten aan de voeding, en na onderzoeken en tests was de KA diezelfde mening toegedaan. Na telefonisch spreekuur het advies gekregen om nu langzaamaan van AC over te gaan op Standaard. Ik ben alleen vergeten te vragen hoeveel tijd je daarvoor moet nemen, m.a.w.; hoe bouw je dat op/af? Hidde krijgt flessen van 180 cc. + 6 en ik heb nu gedurende 2 dagen telkens bij elke voeding 1 schepje AC vervangen door Standaard. Kan ik nu bv. verdergaan met 2 dagen steeds 2 schepjes Standaard, dan 2 dagen steeds 3 schepjes Standaard enz.? Of heb je een ander/beter schema om dit geleidelijk aan te mengen?
Hoi, Wanneer je geen schema hebt meegekregen van de KA, kun je het prima doen zoals je het nu doet. Groetjes Eveline