Boeren en honger/misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Babette8, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik probeer overal te zoeken om dubbele topic voor te komen.
    Maar mijn vraag is;

Ik boer vandaag veel wat ik normaal gesproken nooit doe... Het gaat vanzelf, soms binnenmonds en soms niet.
    Ook word ik misselijk als ik honger heb, als ik wat eet, hoef ik het niet meer...
    Is het mogelijk dat ik dan zwanger ben?
    Ik ga morgenochtend testen of is het beter vlak voor mijn volgende menstruatie?

Graag reacties!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja dat kan, want ik heb dat sinds dit weekend ook..en ikben nu 6 weken zwanger...
    Voel me hele dagen bleeeeehhh...en ik vind alles stinken, dan ga ik boeren, en raak ik misselijk.

Duim voor je!

3. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ja dat hoor ik vaak dat het kan als je zwanger bent...
    Maar ik weet niet zeker of ik zwanger ben. Had jij het ook toen je nog niet wist dat je zwanger werd?

Ik hoop ook dat ik zwanger ben... Wil het zo graag!

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat wel hoor....
    Ik ben nu 4,5 week zwanger en ik boer ook vanalles op...en heb na het eten ook een wee gevoel in mijn buik.
    Schijnt er dus gewoon bij te horen!

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het kan idd een zwangerschapskwaaltje zijn... maar het kan ook zij dat je gewoon wat last van je maag hebt. Meer dan afwachten kun je helaas niet doen. Succes!

6. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ja ik denk dat ik ook last heb van mijn maag, maagzuur namelijk... Vandaag merk ik geen symptomen dus het is inderdaad afwachten tot mn volgende menstruatie...

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Alleen ik voel wel wat dat het beetje op steken lijkt in onderbuik, het lijkt alsof ik ongesteld moet worden maar dat word ik pas op 14 december (over 2 weken dus en dat hoop ik niet hihi :D)

8. me83

me83 Niet meer actief

als je nu steekjes voelt en pas over 2 weken ongi moet worden heb je nu waarschijnlijk je eisprong.. als je dus zwanger wilt raken zal je dus nu kunnen klussen;)succes

9. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Afgelopen zondag en maandag hebben we geklust omdat ik die dagen meest vruchtbaar was.... Of was het te vroeg???

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Op basis waarvan heb je bepaald dat je dan het meest vruchtbaar zou zijn? Als je nu je eisprong hebt, ben je nu namelijk ook flink vruchtbaar ;) Dus waarom niet vandaag ook klussen voor de zekerheid? ;)

11. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Haha kon dat maar! Mn vriend is niet thuis vanavond :( Anders volgende maand weer.... Het is afwachten... Meer kan ik inderdaad niet doen...

12. me83

me83 Niet meer actief

ik klustte altijd de hele week rond mijn eissprong.. dan heb je meer kans..vooral ook van te voren want zaad blijft een aantal dagen leven waardoor je altijd een lading klaar hebt liggen..

maar vind het zelf nog veel te vroeg voor kwaaltjes voor een zwangerschap als ik eerlijk ben..het duurt meestal tussen een week a 2 weken voor het innestelen van het vruchtje en bijna niemand merkt iets in de tussentijd.. je innesteling kan mogelijk zijn om te voelen al vind ik het nog een beetje vroeg ervoor nu..

dus zou nog lekker aan de klus gaan als ik jou was.. en je pas druk maken als je bijna ongi word.. ;)

13. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een week ook totaal geen eetlust. Ik heb wel veel honger, maar als ik dan moet eten krijg ik het gewoon niet weg. Ik doe mn best, maar ik lijk alleen maar misselijker te worden. Herkennen jullie dit? Hoop dat er iets aan te doen is of dat het binnenkort vanzelf weggaat...ik voel me steeds slapper en slapper...

14. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Hoi hoi!

Daar ben ik weer! Zoals jullie het al lezen, zou ik vandaag ongesteld worden... Dus vanmorgen getest (kon het niet laten hihi) En kreeg ene sterke en andere vage streepje en heb gebruikaanwijzing gelezen en het is mogelijk dat ik zwanger ben maar dat mn HCG waarschijnlijk te hoog kon zijn.... Als die streepjes beide andersom waren, was ik sterk zwanger... Dus het is weer afwachten of ik deze week overtijd ben.
    Maar ik vraag me af of het normaal is dat ik afgelopen weekend en dagen zo erge krampen kreeg in mn onderbuik, pijnlijke onderrug en dikke witte slijm vóór mn ongi... Wat ik nooit heb gehad eerder... Zou t zijn.....????

15. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    En ook nog pijnlijke borsten! Vooral als ik t aan zijkanten aanraak, doet t zeer! Als mn vriend eraan zitten, vind ik het niet prettig! BH is nu te klein........ Nu echt hopen dat ik zwanger ben!

Deel Deze Pagina