Tweelingsymptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bilou, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond allemaal,

Ik vroeg mij af of je zou kunnen merken/voelen of dat er symptomen zijn dat je zwanger bent van een tweeling nog voordat je de eerste echo hebt gehad.

Just wondering. :D

2. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Jammer dat niemand hierop antwoord of kan antwoorden :D
    Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Mijn schoonmoeder is een tweeling en mijn moeder heeft een spontane drieling gekregen (mijn zusjes,broertje). Dus de kans dat wij een meerling krijgen is dus wel aanwezig. Dus was wel benieuwd :D.. Denk alleen niet dat er andere symptomen of dingen te merken zijn...

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind ik ook jammer.

Ooooh wel spannend! Wanneer heb je echo? Ben benieuwd of je zelf ook een tweeling of meerling zal krijgen.

4. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik ben extreem misselijk. Kan al drie weken niet werken. Vanaf week 6. Mijn arts gaf aan dat het komt door de dubbele portie hormonen. Ik geef niet over maar ben zo misselijk dag en nacht dat ik niet normaal kan functioneren. (maar er zijn ook vrouwen erg misselijk die maar 1 kind verwachten)

5. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Ik kan niet zeggen dat ik het lichamelijk voelde, maar ik dacht het ergens wel en mijn vriend ook. Het verbaasde ons dan eigenlijk ook niets toen de echoscopiste zei: hee, ik zie er nog een. (volgens mij vond ze dat wel raar).

Ik ben benieuwd of jullie gelijk hebben!

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb niks gemerkt in het begin van de zwangerschap.
    Was ook zeer verbaasd dus naar onze eerste echo.

Wel van week 7 tot ongeveer week 14 erg misselijk geweest.
    Echter zijn onze gyn niet dat je dubbele hormonen hebt ondanks een tweeling.

7. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Ja, ik denk ook niet dat je het van te voren echt kan merken. Dubbele hoeveelheid hormonen? Arme mama, haha die had dus een drieling haha! Ik heb altijd gezegd van kleins af aan dat ik de gelukkige mag zijn van een tweeling en toevallig zegt mijn schoonmoeder dat ook. Maar ja dat zegt dus niets. Maar ik zou er ook niet gek van staan te kijken ;).. 29 dec. intake en 8 weken echo! Spannend :D

8. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ bilou wanneer heb jij je echo dan? Zie dat jij al 8wk bent?

9. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Gerbera; Gefeliciteerd! Lijkt me hartstikke leuk! Wel even wennen, maaar leuk :D

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Een vriendin van me kreeg super snel een buikje en riep toen zelf dat ze het idee had dat het een tweeling was (komt helemaal niet voor in haar familie), de meeste mensen reageerden met;'Ach joh, dat kun je echt nog niet zien hoor!'... Maar ze had dus toch gelijk ;)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik voelde mij veel beter tijdens de tweelingzwangerschap dan nu met een eenling!

Valt denk ik weinig over te zeggen!! ;)

12. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi22, ik heb donderdag de eerste echo. Verwacht zelf geen tweeling te zien hoor. Vooral omdat het bij ons in de familie niet echt voorkomt.

Maar ik las dat wanneer je direct zwanger wordt na het stoppen met anticonceptie de kans 150% groter is. Dat maakte me wel een beetje zenuwachtig haha. Iemand hier ervaring mee?

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb daar nog nooit van gehoord als ik eerlijk ben.
    En heb een aantal mensen om me heen die direct zwanger waren maar bij hun is het toch allemaal 1

14. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Volgens mij kun je het niet echt merken, lijkt me. De ene vrouw is misselijker als een ander.. en de een dikker als de ander.. maar het zou wel keiii leuk zijn natuurlijk:)

15. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Bilou
    Nee, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Donderdag de echo al, wat snel! Nu ben ik wel erg benieuwd.. post je het hier even? Spannend!

16. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik ben zwanger van een tweeling, ik ben zwanger geworden door een Iui behandeling dus de kans op een meerling was aanwezig.
    Qua klachten, ik had met 8 weken al een buiken met 10 weken kon ik t ook niet meer verborgen houden. Maar dat was echt t enige, niet misselijk, niet ziek, maar dat is echt per zwangerschap verschillend
    Succes!

Deel Deze Pagina