Zijn er hier dames die sinds na eisprong ook veel menstruatie krampen hebben? Ik heb sinds na mijn eisprong pijnlijke menstruatie krampen het duurt dan 5min en dan is het weer weg en heb ook wel wat witte afscheiding korrelig. vind het maar raar die menstruatie krampen wat kan het zijn? ik zit vandaag op CD20.
voor mij precies hetzelfde maar ben er ook met vlagen misselijk bij....( ?) zou het dan toch al met bijvoorbeeld innesteling te maken hebben? heb echt paar dagen een borrelend gevoel in buik gehad, steken net zoals mestruatiepijn.
Afgelopen maand ook geregeld gehad. Een paar keer snachts wakker geworden dat het zo erg was dat het zweet me uitbrak. Helaas toch ongi geworden..
Ik lees ook even mee Ook ik heb er last van zit vandaag als het goed is op 9 dpo en sinds vandaag verspreid over de hele dag links/midden in de onderbuik steekjes ook last van duidelijke blauwe ader op bovenbeen, veel puistjes vorige week al begonnen ook af en toe geborrel. Iemand een idee of het misschien een verlaat ei is of misschien toch een innesteling?
Ik had dit en was dus zwanger! Nooit gehad als ik niet zwanger was......het was bij mij dan een week voor nod...de tweede keer wist ik dus genoeg hahahaah
Hoi cindy24 waren bij jou de steekjes ook op een duidelijke plek aanwezig? Kon jij de plek zeg maar ook aanwijzen? Ben zo bang da het toch een verlaat ei is. Maar veel afscheiding heb ik niet ten tijde van m'n vermoedelijke ei had ik wel doorzichtige afscheiding daarna veel wit/crème toen een tijd niks en nu af en toe wit/crème met afvegen net leek het weer een beetje doorzichtig maar toen ik goed keek zag ik toch wat wit/crème er doorheen en ook kon ik er geen of bijna geen draden van trekken Pff wat een onzekerheid haha
Ik had het ook een week na ei en ook de afscheiding was 7/8 dagen na ei iets rekbaar en doorzichtig misschien een innestelling? ik was toen wel zwanger, verder had ik tot aan nod alleen maar een ongi gevoel gehad
de buikpijn heb ik niet meer maar ik zit vandaag op CD26 heb last van erge maagzuur kortademig moe hele tijd honger gevoel en nachtmerries. Ik had op CD23 en 24 knijpend gevoel in rechter lies eierstok. trouwens de gyn heeft mij wel verteld dat ik geen goede eisprong heb gehad. dus ik verwacht er niet veel van.ik denk dat het bij mij toch de menstruatiesymp zijn.
Ik heb ook last van krampen na mijn eisprong. Duurt ook maar even, maar heb ik normaal nooit zo erg last van..
Ik zit hier ook met ongi krampen achter de laptop. Heb het altijd wel na mijn ei maar volgens mij nooit zulke krampen (of ik beeld het me in, kan natuurlijk ook) Wie weet kelly, je kan over een paar dagen testen. Spannend! Bij mijn eerste 2 wondertjes was het de maagzuur waarvan ik toen wist dat ik zwanger was. Ook omdat ik er nooit last van heb buiten zwangerschappen om.