Ik weet het niet meer zo goed... Of Hugo heeft 'n sprongetje of hij heeft gewoon ff zijn dag niet... Of ik doe iets verkeerd! Hij heeft al vanaf vanmorgen eerste fles niet meer geslapen... ja, misschien kwartiertje... Hij spuugt al vanaf 't weekend ontzettend veel, ik ben overgestapt op Nutrilon Omneo. In overleg met huisarts. Hij drinkt al een stuk minder gulzig. Ligt er ook aan of hij moe is of niet. Maar spugen wordt niet minder.. Hij spuugt zelfs nog een half uur voordat het weer tijd is voor het volgende flesje! Gisteren op CB was hij maar 80 gram aangekomen... dat is veels te weinig in een week tijd! Normaal is dit 150 gram... ook heeft hij bijna elke dag wel 2 a 3 keer de hik. En niet zo'n klein beetje.. als hij hikt dan hikt hij heel hard! Ik heb vaak 't idee dat hem veel boertjes dwars zitten, maar ik kan toch niet constant met hem omhoog gaan rondlopen... soms komt er nog een boertje omhoog 3 uur na de fles. Hij huilt heel veel vandaag en wil dus niet slapen! Hij wordt pas rustig als ik hem in de box leg en z'n mobieltje aan zet. Zodra dit afgelopen is, begint hij weer te huilen. Speentje helpt ook niet. Heb temp. al opgenomen hij heeft geen koorts... wat is met ons menneke aan de hand? Wat het ook is, hopelijk is het snel voorbij... Ik wordt er een beetje gestresst van en dat werkt natuurlijk alleen maar averechts! Groetjes Niki
misschien heeft hij last van reflux Elyesa had net dezelde symptomen als hugo en hij had dus ook reflux. misschien kan je proberen om zijn hoofdeinde een pakje hoger te leggen zodat hij bijna ligt als in de maxi cosi maar dan moet je wel wat spannen aan zijn voeteinde anders glijd hij naar beneden. bij Elyesa heeft dit goed geholpen hoop dat je er wat aan hebt
Ik ben ook geneigd te denken dat dit reflux kan zijn - dat kan na een aantal weken opeens de kop op steken. Succes.
Hij spuugt niet met kracht, of in een boog. Dat vroeg de huisarts ook al meteen... ik denk dat is gewoon z'n dagje niet zo had! Vandaag is hij een stuk rustiger en slaap gelukkig nu alweer vanaf half 12! Spugen doet ie nog steeds maar al een stuk minder. Misschien slaat de voeding nu aan! Gisteren was meneertje totaal uit z'n ritme. Normaal issie wakker tussen 4 en 7 's avonds en nu moest ik hem wakker maken voor de fles van 7 uur... Vanmorgen kwam hij helaas iets eerder, maar nu heeft ie z'n ritme weer te pakken! Ja, hij moet natuurlijk wel goed slapen, anders groeit ie ook niet... Ik ben in ieder geval een stuk rustiger! Groetjes Niki
Ja Niki, ik heb het ook. De ene dag is Tijn heerlijk rustig en de andere dag denk ik dat er vanalles aan de hand is.. wil hij niet slapen, niet boeren en daardoor weer veel spugen en veel huilen.... Fijn dat Hugo nu weer zn ritme een beetje heeft. Hopelijk blijft hij een stuk stabieler nu... Naarmate ze ouder worden is dat ook zo denk ik En fijn dat de voeding is aangeslagen nu ook mirjam
@ Niki: Heb je al een andere fles of speen geprobeerd? Misschien gaat het te gulzig. Ik ben nu bezig met de Bfree fles. 1 keertje geprobeerd en Lynn is rustig gaan slapen zonder boertjes die dwars zitten of spugen. Kan toeval zijn, maar ik wacht het nog ff af
Ja, heb ik ook al mee uitgeprobeerd... Heeft een speentje met 1 gaatje, dus dat is zo langzaam mogelijk... Ik ga dinsdag naar de osteopaat, misschien heeft Hugo een soort van blokkade ergens in z'n lijfje... Jullie horen het nog wel! Groetjes Niki
En..... hoe is het gegaan bij de osteopaat en wat heeft hij gedaan? Ben erg nieuwschierig hoe het is gegaan.