Ik hoefde vroeger zelden te boeren, maar sinds ik zwanger ben... Ik denk dat ik in de eerste maand na de test al meer boeren heb gelaten dan in de 12 jaar dat we bij elkaar zijn. Het wordt inmiddels iets minder, maar soms na het eten kan ik nog wel zo'n boer aanval hebben.
Geen probleem ... ben wat dat betreft echt een varken... scheten laten , boeren laten , no problemo for me ik kan ze zelf ook opwekken af en toe dan heb ik een vervelende bui en dan boer ik ff het alfabet
haha weer zo'n topic, ik laat wel eens boeren met mijn hand voor de mond,ze zijn bijna onvermijderlijk na het drinken van fris, en dan vooral cola
Oooow dit kan ik dan wel weer als de beste! Anderhalf jaar geleden ongeveer liep ik met vriendlief over straat, en zo'n 100 meter verder liepen net 2 mensen buiten de trap op naar hun appartement. Ik liet dus een enorme boer, en ze kwamen zelfs naar beneden om te kijken wie er zo aso was Ik heb wel 2 minuten op de grond gezeten van 't lachen, en mijn vriend keek me alleen maar vreemd aan en zei: nou nou... Te gek
Wij bulken er hier ook gewoon op los hoor. Ik zeg meestal wel pardon maar dat is meer uit gewoonte,niet omdat ik het zo vervelend vind Als mijn vriend achter elkaar blijft boeren,dus ze opwekt,vind ik het wel heel irritant. Vooral als ik iets probeer te vertellen en hij er doorheen zit te bulken..
haha.. ja hoor. geen probleem voor mij.. mijn vriend boerde eigenlijk nooit voordat hij mij kon.. maar nu? sinds we samen wonen doet hij gezellig met me mee kan er niets aan doen, maar zo vies vind ik het niet eigenlijk.. het is toch gewoon menselijk?,.. als het eruit moet, dan moet het eruit. !
Ja hoor als er één dwars zit komt hij er uit. Zeg dan meestal wel netjes Pardon, waarop mijn man antwoord : Geeft niet hoor ( mannen haha ) Levi laat vaak ook een boer na het avondeten, dan gaat hij heel grappig lachen en zegt Boer. Wordt nog wat later
Wij maken er altijd een wedstrijdje van... Wie er na een glas cola het abc vol kan boeren... En ik win altijd
Ik boer meestal na de cola. Dan komen ze vanzelf. En soms ook van ander eten of drinken. En ik laat ze gerust in het bijzijn van mijn man. Kan mij het schelen. Hij doet het zelf ook altijd. Alleen stinken m'n boeren wel heel erg als ik bijv. salami heb gegeten. Echt goor gewoon.... Net een kotsgeur. Wat mijn man en ik vaak doen bij elkaar (beetje vies hoor): boer laten en uitblazen in elkaars gezicht. mijn man kan ze ook op commando laten. Dan zeg ik: "Laat eens een boer" en "Blurp" komt er dan gelijk achteraan.
Als het nodig is boer ik wel maar probeer het altijd niet te overdrijven. We laten ook nooit boeren of scheten echt expres tegen elkaar, dat lees ik hier toch wel vaker. Dat doe ik dus niet, vind ik zielig voor 'm (En ik wil ook niet dat ie dat bij mij doet, blegh... )
nee eigenlijk nooit...ik laat vrij wel geen boeren mijn vent kan er wel wat van die boert echt hard en dat vind ik echt ranzig
Jahoor, en nog harde ook. Mijn vriend die vindt dat ik kan boeren als een bouwvakker Ik kan ze ook oproepen, en het hele alfabet boeren. Was vooral vroeger erg leuk als kind zijnde.
YouTube - World Burping Champion dit is werelds luidste boer.. maar ik weet zeker dat ik het toch wel veel harder kan hoor... *Schaam*