Mijn dreumes is anderhalf en vreselijk verkouden. Ze hoest en ze zit helemaal vol snot. Daarnaast heeft ze koorts, net 39,5. Op zich is dit allemaal nog niet zo gek, maar nu komt het: de hele dag is ze heel erg aan het boeren. Die stinken zo erg dat het net lijkt of ze in haar broek gepoept heeft. En je hoeft er niet eens naast te zitten, de walm komt naar je toe zeg maar. Wat kan dit zijn? Moet ik me ongerust maken?
Je kan even de huisarts bellen, maar eerlijk is eerlijk...heb je je eigen adem weleens geroken als je ziek bent? Het eerste waar ik een aankomende virusje aan herken bij onze dochter is haar adem, die "stinkt" en wijkt af van normaal.
Ik heb dit als kind weleens gehad, echt een rotte-eieren lucht zegmaar. Bij mij was het toen een voorbode dat ik flink ziek werd.
Als het naar rotte eieren ruikt heb je een 'bedorven maag' Hier een link voor de info: Bedorven maag: rotte eieren smaak | Mens en Gezondheid: Ziekten Het kan inderdaad ook komen doordat ze zo verkouden is en dus alles verstoord is.