Vriendin.nl - Stephanie & Sterre wat een verhaal.. diegene die vroeger het blad mijn geheim lazen, zij was columniste daarin.
ja ken haar wel. jeutje! heftig zeg... sneu. wel een lief kindje op de foto zeg. ze heeft echt een lief koppie
Pff begon bijna spontaan mee te huilen moet hoe ze zich moest voelen toen dr ukkie weg gegrist werd en ze gingen reanimeren....wat max toen zei was de druppel....pfff... tranen in mn ogen nu...
Pff wat erg zeg. Een vriendin van mij kreeg ook na de bevalling te horen dat haar kindje (geestelijk en lichamelijk) gehandicapt was. Niet zo erg als het kindje in dit verhaal, maar toch, het slaat de grond onder je voeten vandaan.
Heftig hoor! Ik ken iemand met een kindje die hetzelfde heeft, dat mannetje is inmiddels 6 jaar, is kei-slim en kan mbv beugels om zijn beentjes zelfs lopen! Voor de ouders is het natuurlijk heel zwaar, maar om dat jochie nu zo te zien, na alle pessimistische uitspraken die er door artsen zijn gedaan, is helemaal geweldig!
hier ook aan t janken.... Ook hier in mn familie ongeveer hetzelfde verhaal...... vind het verhaal trouwens ook extra confronterend want haar dochtertje is net een paar daagjes ouder als de mijne.... Zet je weer ff extra aan t denken.... en dat je gelukkig mag zijn als je gezonde kinderen baart.. (en houdt!)
Ja, ik las vroeger haar columns heel trouw....zaten in precies dezelfde levensfases.....heel heftig.....hier ook tranen.