Gefeliciteerd, het is een… gehandicapt kindje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zonnetjes, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
  2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ken haar wel. jeutje! heftig zeg... sneu. wel een lief kindje op de foto zeg. ze heeft echt een lief koppie

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Pff begon bijna spontaan mee te huilen moet hoe ze zich moest voelen toen dr ukkie weg gegrist werd en ze gingen reanimeren....wat max toen zei was de druppel....pfff... tranen in mn ogen nu... :(

4. 4days

4days Niet meer actief

Pff wat erg zeg. :( Een vriendin van mij kreeg ook na de bevalling te horen dat haar kindje (geestelijk en lichamelijk) gehandicapt was. Niet zo erg als het kindje in dit verhaal, maar toch, het slaat de grond onder je voeten vandaan. :(

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heftig hoor! Ik ken iemand met een kindje die hetzelfde heeft, dat mannetje is inmiddels 6 jaar, is kei-slim en kan mbv beugels om zijn beentjes zelfs lopen! Voor de ouders is het natuurlijk heel zwaar, maar om dat jochie nu zo te zien, na alle pessimistische uitspraken die er door artsen zijn gedaan, is helemaal geweldig!

6. pfff echt erg zeg

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier rollen de tranen over mijn wangen.
    Wat erg,:(

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hier ook...

9. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook aan t janken....
    Ook hier in mn familie ongeveer hetzelfde verhaal......

vind het verhaal trouwens ook extra confronterend want haar dochtertje is net een paar daagjes ouder als de mijne....
    Zet je weer ff extra aan t denken.... en dat je gelukkig mag zijn als je gezonde kinderen baart.. (en houdt!)

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heftig zeg... poeh!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, ik las vroeger haar columns heel trouw....zaten in precies dezelfde levensfases.....heel heftig.....hier ook tranen.

Deel Deze Pagina