boeren!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rosannanl, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

Ik heb een vraag over het boeren van baby's:
    Tot hoe veel mnd moet je een baby na zijn voeding een boer laten doen?
    Chiara is nu 7 mnd,en af en toe lukt het niet en duurt het zo lang voor dat ze er een laat.

groetjes

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    volgens mij ben ik daar na 2 maanden al mee gekapt

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Ons kindje is nu bijna 4 maanden en we laten haar absoluut nog boeren en het is ook nodig bij haar; anders kan ze erg slecht slapen.

4. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Daar ben ik dus ook bang voor,als ik haar niet laat boeren dat ze midden in de nacht wakker word,en dan klaar wakker is :$
    Dus zit ik af en toe op bed met haar ongeveer 30min op haar rugje te vrijven of kloppen om haar te laten boeren.:(

5. natjes

natjes Niet meer actief

dit vroeg ik mij vandaag ook al af...hahahaha

doe dit ook nog steeds trouw maar meer uit gewoonte!

Ben wel benieuwd naar andere verhalen!

6. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    #6 snoebeltje, May 8, 2010
    Last edited: May 8, 2010
    Rosannal, 30 min is denk ik wel lang.. (ik geef borstvoeding).maar mijn ukkie boert idd soms ook nog na 3 kwartier.:D Maar na 20 min leg ik haar wel in bed als het nacht is of als ze moet slapen. En als ze dan nog lang "pruttelt" pak ik haar nog even op of er nog iets dwars zit.
    Maar t is niet gevaarlijk ofzo om niet te laten boeren volgens mij. Wel vervelend voor je kindje denk ik als er wel wat dwars zit. Ik zou er noet over inzitten als het na 20 min oid nog niet lukt;). Mijn kindje hoeft heel soms ook niet te boeren.

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Mijn dochter boert vaak helemaal niet (geef bv), ik heb haar tot drie maanden laten boeren daarna niet meer.

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik laat Beau na zijn voeding vaak nog wel even boeren, dit gebeurt dan vaak ook vrij vlot.
    Als ik dit niet zou doen dan kan ik er geheid van uitgaan dat hij begint te spugen en last heeft van een boertje dat nog dwars zit.

9. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia is 5 maanden en ik laat haar ook boeren. Max 5 min. dan heeft zij er genoeg van en wil ze spelen/slapen enz. Soms boert ze gelijk (binnen de 5 min.) soms 45 min. later.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De ene keer boerde Emma wel en de andere keer niet. Soms dan boerde ze niet en werd ze later wakker en boerde ze alsnog. Geen idee meer tot wanneer ze precies boerde na het drinken.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,831
    9,336
    113
    Gelderland
    Ik klop niet meer op zijn ruggetje maar wiebel met mijn benen op en neer en meestal al binnen 5 minuten een flinke boer. Soms laat hij met de nachtvoeding geen boer en slaapt keurig de hele nacht door dus volgens mij heeft hij er dan ook geen last van.

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ons dochtertje laat nog steeds boeren na het drinken..
    ik probeer het hooguit 5 minuten, en als het dan nog niet lukt dan leg ik haar gewoon weg in de box ofzo... meestal boert ze dan vanzelf wel

Share This Page