hoi ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plek stel, ik moet heel veel boeren en heb brandend maagzuur. Ik heb opgezocht dat dat kan betekenen dat ik zwanger ben. Ik kan pas volgende week maandag testen, zijn er mensen die dit herkennen? Ik had mezelf voorgenomen geen dingen meer op te gaan zoeken op het internet en nu heb ik het toch weer gedaan...
Ik ben 10 plus wken zwanger en heb dat sinds de misselijkheid begon rond 5.5wkn. Boeren doe ik om de lucht kwijt te kunnen en de misselijkheid te onderdrukken. Ik boer anders nooit.
Hoi Maaike, ik ben nu 8 weken zwanger en heb verschrikkelijk last van brandend maagzuur, zo erg dat ik vaak in de loop van de dag regelmatig moet overgeven.. Heb er nooit eerder lat van gehad..volgende week eere echo.. Dus ja! Het is herkenbaar! Hoop dat e volgende week positief test!
Ik had in het begin ook veel last van maagzuur/oprispingen/boeren. Dacht dat ik alleen een griepje had, maar toen dit erbij kwam heb ik toch maar getest. De testjes van mij waren knallend positief
Dat bracht mij ertoe een paar dagen voor mijn NOD een testje te doen... Ik herkende het namelijk uit mijn eerste zwangerschap! Testje was dan ook positief. Succes met wachten!
hoi hoi ook ik had deze maand heel erg last van boeren en maagzuur en rechts onder in mijn buik had ik last als ik er op drukte, ook gaan struinen op internet en dacht ook dat ik zwanger was, want heb daar normaal geen last van allemaal, testje gehaald en negatief, vaag..daarna toch maar even naar de huisarts geweest,moest urine mee nemen,ik was zo zenuwachtig, zij dacht zelf aan een blindedarm ontsteking, of toch misschien zwanger! volgende dag bloed laten prikken, en werd later op die middag gebeld, niet zwanger en geen ontstekingen te bekennen. Nu ben ik ongesteld
Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties, het kan dus echt beide kanten op, zo spannend. Moet zeggen dat mijn buik onder m'n borsten steeds heel strak is, lijkt wel of er spanning op staat. Nou moet ik zeggen dat ik door bijwerking van medicatie heel dik ben geworden en een buik heb alsof ik zeg maar 7 maanden zwanger ben (heel opgezwollen), word mij ook regelmatig gevraagd, hoe lang moet je nog? En of die nu anders ook altijd op "spanning" staat weet ik niet.... Zaterdag ga ik vroege test doen, maandag is mijn nod, ik laat het weten. Het boeren is wel minder geworden en het zuurbranden ook, niet meer continu.