ik voel niets meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MichMar, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MichMar

MichMar Niet meer actief

Vanaf afgelopen donderdag voel ik me niet meer zo zwanger als daarvoor...
    Ik ben nog wel moe, ik heb nadien wat puistjes gekregen, maar het gevoel in buik is weg, zo af en toe lichte krampen alsof ik info moet worden.
    Ik was niet heel erg misselijk maar ik voelde me wel erg gammel.
    Gisteren hebben mijn man en ik gevreeën waarna er een heel klein beetje bloed aan het condoom zat. Voor de zekerheid heb ik een inlegkruisje in gedaan en ook daar zaten een paar druppen bloed. Moet ik me nu zorgen maken?

2. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    poeh schat, heb ik geen idee van.. jammer dat j je zo voelt!! ik had gister ook even zo'n dipmomentje, ik voel me niet zwanger genoeg. maar ik heb nog geen kids, dus ik weet niet eens wat ik voelen moet? de een verliest bloed , de ander niet. de een is misselijk, de ander niet. weet je ik wacht het egwoon af en zie wel wat ik moet voelen. misschien kun jij dat ook zo proberen? maybe helpt het? xxx

3. MichMar

MichMar Niet meer actief

Hier net zo, ik heb nog geen kinderen dus ik heb geen idee wat 'normaal' is en wat niet. Mijn moeder en mijn zus zijn ook niet ziek geweest van de zwangerschappen, maar omdat ik me 4 dagen geleden heel anders voelde dan nu maak ik me er toch wel druk om...
    Bedankt voor je reactie en ik ga proberen om me er niet druk om te maken...

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Michmar,

Ik had 2 dagen terug ook het gevoel niks meer te voelen dacht oo nee dit is weer mis, heb al 2 mk achter de rug..
    Maar die middag begon alles weer steken, borsten begonnen weer op te spelen en voelde mij gelijk weer zwanger.. Dus ik denk dat je je niet te veel zorgen moet maken, je bm is goed doorbloed dus het kan zijn dat je na het vrijen wat bloed verliest.. als het in combi met erge krampen en veel bloed dan mag je je zorgen maken! Ik kan het weten;) Verles je nog steeds bloed?, als je je toch erge zorgen maakt kan je altijd de verloskundige bellen..

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mijn klachten wisselden per dag. Dan weer had ik paar dagen last van de borsten, dan weer een paar dagen misselijk. Het kwam en ging, dus dat hoeft niet veel te betekenen.
    Nu je zwanger bent, is alles beter doorbloed. Dan is de kans groter dat je met het vrijen een adertje geraakt hebt en dat je dan iets bloed. Is het helder rood bloed, of "oud" bloed?
    Maar het is een veel gehoorde klacht bij het vrijen.

Die onzekerheid is heel normaal. Dat had ik bij beide zwangerschappen ook. Die eerste weken twijfelen of je geen miskraam krijgt, of je nog wel zwanger bent, of het hartje wel klopt enz. Helaas hoort het er allemaal bij.

Ik ga heel hard duimen dat je 23 jan een prachtige echo hebt, met een kloppend hartje.
    Probeer je niet teveel zorgen te maken en te genieten van de zwangerschap (tja, makkelijker gezegd dan gedaan....).

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Bloed na het vrijen komt meestal door een adertje wat geknapt is..... dit komt omdat je baarmoeder mond veel meer doorbloed is. dus dat is dus wel te verklaren ook kunnen de symptomen de ene dag erg zijn als de andere dag. je gamal voelen kan ook komen door dat je ziek bent......en dat jij dan eigelijk.de klachten toe schrijft aan je zwangerschap

maar bij een mk kan het ook zo zijn dat het allemaal aan langzaam verdwijnt kortom hoe moeilijk het ook is je moet maar even afwachten meer kan je niwt doen zolang je niet veel bloed verliest en kramp krijgt en stolsels verliest kan het nog alle kanten op

7. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik vloei verder geen bloed. Gisteren waren het echt maar een paar druppen, dus daar maak ik me verder geen zorgen om, ik had al gelezen dat het allemaal goed doorbloed was daar binnen.
    Maar dat ik al vanaf donderdag niet meer gammel ben vind ik zo raar. Mijn borsten zijn ook nog steeds wel gevoelig....

8. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    hihi iedere andere zieke zwangere vrouw zou zeggen dat je je in je handen moest klappen bij geen kwaaltjes hihi!!

maar ik begrjp je hoor!! ben zelf al 2,5 jaar bezig, en nu op de tweede ronde dostinex, vanwege prolactinoom, en een miskraam eindelijk opnieuw zwanger!! dus maak je niet druk, klinkt leuk op papier, helpt je alleen niet hihi! xx

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Kwaaltjes komen en gaan in de zwangerschap. Hier nu op 30 weken nog steeds. Snap jullie hoor. Net weten dat je zwanger bent dan begint de onzekerheid. Probeer echt een beetje op je lijf en dat frummeltje in je te vertrouwen.
    Bloed na sex kom vaker voor en zou me daar niet al teveel zorgen over maken.
    Gniet van dat je zwanger bent!!

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb precies hetzelfde!
    ik wilde al een topic openen....
    ik ben nu 5wkn2dgn. en sinds een paar dagen voel ik niks meer, alleen gevoelige borsten! ik had rond de 3 /4 wkn een trekkend gevoel bij mn liezen en wat steken daar. vlagen van misselijkheid en buikpijn. ik maakte me al zorgen dat ik een week lang buikpijn had, en nu heb ik niks meer!
    dat is toch ook raar. ook geen steken meer als ik me omdraai in bed enzo. dat hoort toch wel als je baarmoeder groeit???
    pfffff ik maak mezelf ook helemaal gek.
    ik heb een half jaar geleden een ma gehad, dus superonzeker nu!

11. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik veel krampen in mijn buik en gevoelige borsten. Een week later waren al die klachten ineens voorbij, maar al gauw kwam alles dubbel zo hard weer terug! Vanaf een week of 6/7 tot zeker 20 weken was ik vooral kotsmisselijk en doodmoe, daarna kreeg ik dag en nacht enorm veel last van maagzuur, om maar niet te spreken over de bandenpijn en bekkenpijn... Ik zou dus zeggen geen paniek dames, geniet er lekker van dat je je goed voelt!! En een fijne kerst natuurlijk... bijzonder hoor, de laatste keer met z'n tweetjes! :)

12. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Probeer je er niet druk om te maken (makkelijker gezegd, dan gedaan, ik weet het), maar kwaaltjes komen en gaan. Sommige dagen heb je nergens last van (en maak je je gelijk zorgen) de dag erop voel je het weer volop. Het is echt héél normaal dat je niet continue klachten hebt.

13. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ontzettend bedankt voor deze geruststellende reactie's... Ik zal rustig afwachten, 5 januari heb ik weer een afspraak bij de HA. Volgens hem zullen we dan een hartje zie als het allemaal goed is... Wat duurt 1'5 week nu lang zeg:)

14. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook last van. Ik voelde me sinds de dag na bevruchting echt zwanger, maar de laatste 3 dagen voel ik niks meer. Alleen nog wat gevoelige borsten. Ik vind het ook een eng idee, zou het er nog wel zitten? Zou het goed gaan? Mijn man zegt juist, jij bent super zwanger omdat ik nog steeds bergen chocolade wegwerk, heel veel honger heb, absoluut niet moet denken aan sex, ik moet niks van hem weten en ik ben enorm sjaggie. Niet echt de ideale echtgenote op dit moment dus :( Mijn man die lacht er gelukkig allemaal om en blijft er heel vrolijk onder. Gek he, hij twijfelt er geen moment aan en ik maak me steeds zorgen.

15. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de symptomen zijn weer terug, hoera!! :D
    Vannacht wilde ik naar de wc gaan en toen ik opstond deden mijn borsten echt enorm pijn. Ze zijn weer groter geworden. Vanochtend toen ik opstond had ik weer dat weeige kater gevoel, dat je wel misselijk bent, maar toch ook heel veel honger hebt. En ik heb een honger die niet te stillen valt. Toen ik net op de fiets zat, zag ik iets langs de kant van de weg liggen en ik dacht oh een worst, daar heb ik nu ook wel zin in, zal ik er een gaan kopen straks. Bleek het een handvat van een kapotte paraplu te zijn :cool: Hoezo vreetlust hahaha ;)

Vanmiddag ben ik naar de stad geweest en heb een eerste babypakje gekocht :) Dat hang ik straks op in onze slaapkamer, zo kunnen we het elke dag zien en denken dat er straks in augustus een gezond kindje in komt te zitten :) Kijken naar dat pakje zorgt er voor dat ik positief blijf kijken naar de zwangerschap en niet steeds ga denken aan een miskraam. Dat 1 op de 10 vrouwen een miskraam krijgt is veel. Maar als je bedenkt dat 9 op de 10 vrouwen gewoon bevalt van een baby na negen maanden, dan is het eigenlijk gek dat wij ons altijd focussen op die ene vrouw die toch een miskraam krijgt. We kunnen ons maar beter voorbereiden op het moederschap, want die kans is veel groter :D

16. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Precies! Zo moet je doen! Goed ervan genieten!

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb sinds een week dat mijn klachten verminderen en in vlagen verschijnen..

Was ik hele dagen hartstikke ziek (heb me zelfs ziek moeten melden) nu alleen als ik niet op tijd wat eet.

Ik voel me nu ook niet meer zwanger..dat na 3 goede echos..

Ben er gewoon down van omdat je geen bevestiging krijgt..

Maar ja..ik heb dan ook 5 MAs gehad, dat zal wel een rol meespelen denk ik...bij mij ging het altijd mis rond 6 weken....

Heb vorige week met 9 weken plus zoveel dagen een mooie echo gehad, kindje had al stompjes van zijn armpjes en beentjes en bewoog goed, hartje klopte perfect...maar nu een week na de echo zou ik gewoon harstikke gek worden..bah!

18. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Die onzekerheid is echt volkomen normaal meiden, daar doe je helaas niks aan... behalve de dagen uitzitten tot de volgende echo! Mijn advies is jezelf lekker bezig houden, probeer echt niet teveel te piekeren, hoe moeilijk dat ook is. Ik ben ook zo vaak bang geweest dat er iets mis zou gaan, ook al was ik zo zwanger als maar kan en had ik geen enkele reden tot twijfel... Zodra je je kindje gaat voelen bewegen wordt die angst wel minder, alhoewel je dan weer opnieuw zorgen gaat maken zodra je even wat minder voelt... ;) Het blijft de hele zwangerschap natuurlijk gewoon spannend, maar ach... dat zegt alleen maar hoeveel je nu al van je kindje houdt, nietwaar? Maak je je echt veel zorgen dan kun je altijd de VK bellen en eventueel een extra echo krijgen. Ik heb een keer een moment gehad dat ik mijn dochter 2 dagen nauwelijks voelde en mocht gelijk komen. Er bleek niets aan de hand: mevrouw lag gewoon lekker op haar handjes te sabbelen! ;)

Deel Deze Pagina