babybelt?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cat86, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hallo, dames
    ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit onderwerp maar ik ben dus op zoek naar een babybelt.
    heb ik volgens de verloskundige nodig om me buik te ondersteunen
    nou kan ik m natuurlijk nieuw kopen,maar omdat t maar voor 3 maandjes is dacht ik aan een tweedehandsje
    nu is mijn vraag dus of jullie er 1 weten en anders misschien tips hebben.
    alvast bedankt:)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook een van het merk 'Anita'. Ik ben eerst gaan passen bij de Prenatal (je hebt namelijk verschillende maten) en vervolgens ben ik gaan kopen op marktplaats :D. Die dingen zijn nieuw namelijk rond de 45 euro als ik het me goed herinner. En ik heb er nu eentje op marktplaats gekocht voor 6 euro inclusief verzendkosten. Leek me een betere prijs! Helemaal omdat je hem maar voor een korte periode gebruikt en je weet nog helemaal niet of je hem wel comfortabel vindt. Maar goed, het is maar een tip!

Ze vallen overigens vrij groot. Ik heb normaal maat 36/38 en bij mij kan XS nog net. Is bijna al te groot dus...

Oh ja; je draagt dat ding niet op je blote huid. Ik in ieder geval niet. Dus in die zin zie ik het niet als ondergoed. Ik draag hem als volgt: strak hemdje, string, legging (draag alleen maar jurkjes sinds mijn zwangerschap :)) en daar overheen de band en dan een jurkje.

Succes!

4. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    dames, bedankt voor de reacties.:D
    ik was inderdaad ook van plan om het niet op me huid te gaan dragen ,dus dan kan ik mooi ff op internet gaan kijken
    groetjes

Deel Deze Pagina