Ik ben toe aan een nieuw mobiel abbo en eigenlijk ook wel aan een nieuwe provider. Ben wel benieuwd bij welke provider jullie zitten en hoe deze bevalt.
Vodafone en die bevalt goed. Bijna overal goed bereik. Ik mag over een maand of drie weer en ik twijfel of ik ga overstappen op sim only. Waar kies jij voor?
Simyo.... Ondertussen al vrienden/familie omgepraat en allemaal super tevreden. Ik ben voor 1gb en 100belminuten/smsjes 13 euro kwijt Gaat gewoon via kpn netwerk
Ik heb Tele-2 (onder T-mobile) maar heb onder het werken soms opeens geen bereik. Als ik niet handmatig kies dan registreert hij helemaal op het verkeerde netwerk volgens mij
Ik heb hier ook veel positieve dingen over gehoord. Ik zit zelf bij kpn. Vodafone eerder gehad maar wat een verschrikkelijk lui als ze weer iets voor de duizendste keer fout hadden gedaan bij een verlenging.
Sim-only bij Simyo. 100 belmin./sms + 200 mb internet voor 8,=. Prepaid Samsung Galaxy Y bij T-Mobile voor 60,-(sim-lock vrij) besteld. Werkt prima allemaal.