Help haar verven maar lukt niet

Discussion in 'De lounge' started by ladygaga, Oct 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik was vroeger lady gaga blond maar heb het bruin geverft nu wil ik tog gewoon weer blond want vind bruin niet leuk staat dus heb ik donderdag terug blond erin gegooit maar toen werd het orange bruin achtig en nu zit er weer blond in maar blijft die orange gloed houden wat moet ik doen om mijn haar weer gewoon blond te krijgen ik heb geen geld voor de kapper want ik ben werkloos

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Naar blond gaan lukt nu niet meer volgens mij hoor....zelf blonderen moet je dus ook nooit doen zoals je nu wel weet.
    Je kunt nu alleen nog maar naar donker gaan als je niet naar de kapper kan om dit op te lossen

3. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    het kan wel.
    ik heb het verleden supervaak gedaan. maar ik belde altijd naar een info lijn van l'oreal of zo en die vertelde me dan welke pakjes ik moest kopen. je moet het wel altijd in 2 keer doen. eerst de warmte (roodheid) er uit en dan verder terug blond.

dus als je het wil bel de infolijn van het merk wat je wil gebruiken.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als ze graag nog iets van haar haren wilt overhouden zou ik de haren met rust laten hoor....je kunt niet meer blijven blonderen!

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

Heb ik ook gehad! je kan bijde Kruidvat wel ontkleurder kopen maar ik durfde dat niet.
    Maar dat haalt dus die donkere kleur eruit en daarna kan je het blonderen.
    Ik had kastanje bruin erin en heb toen goudblond gekocht bleef wel oranje dus veel gewassen die week en daarna nog een x blond werd wel meer blond maar nog niet zoals ik wilde.
    Ik wacht nu even een paar weken toe me haar die gloed kwijt is door het wassen.

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

als je het minder oranje/ heel wilt, kun je geloof ik asblond erin doen.. maar zou inderdaad ff bellen naar infolijn.

7. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb net de lichtste kleur blond erin gedaan en net uit gespoeld het is nu wat blonder en minder orange ga het de komende weken veel wassen en dan nog maar een keer blond erdoor heen doen ik hoop dat het werkt het orange is er gelukkig het meeste eruit dus dat vind ik al fijn het is nu beetje lichtbruin met blond ziet er wel leuk uit wel ff wennen me gezicht is nu anders maar als ik weer werk heb ga ik naar de kapper als er nog tips zijn zijn ze altijd nog welkom en bedankt voor de meiden die hun tip al hebben gegeven vooral dat veel wassen

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

o en zilvershampoo dat helpt ook!

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Zilvershampoo i.derdaad.
    Kruidvat eigenmerk, paarse kleur shampoo, niet zo heel duur.

Of head&shoulders, wast de kleur er ook uit

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Je zult het waarschijnlijk eerst moeten ontkleuren en dan verven in de tint blond die je wilt.

11. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

Sep 10, 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Goede blondeer waterstofperoxide 6% kopen bij een haar winkel. Met gewoon verf lukt het haast niet. Dit in plukjes aanbrengen en wikkelen in folie, je kan dan zelf bepalen tot hoe blond je dit wilt. Ik doe dit zelf ook altijd thuis, laat het wel doen door een vriendin die kapster is. Ik doe het om de 6 weken eerst de ene plukjes dan de andere plukjes en daarna hoef je alleen je uitgroei te doen. Met verf is het bijna onmogelijk. misschien heb je er iets aan.

12. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zilvershampoo.

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Nog even en je hebt dalijk evenveel geld uitgegeven aan blondeerspullen als dat je kwijt was geweest met naar de kapper gaan ;)

14. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

Sep 10, 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    het blondeer en het waterstofperoxide wat ik bedoel is samen misschien 14 euro

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje

+1 hihi

16. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Je kan het beter even laten, en naar de kapper gaan als je wel geld heb...
    De kleur die jij wil zal je denk ik zo niet bereik.. Ja na 20 pakjes en een jaar verder ofzo...

En als je er nog een paar pakjes in gaat doen... Schrik dan niet als je haar gewoon zo ineens poef! Afbreekt ;)

17. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

dat wilde ik ook zeggen. Niet om je aan te vallen maar echt om je te helpen. Ik ga wel eens naar zo;n tien euro kapper. Dan kost knippen 10 euro en verven 15 euro voor kort haar en 20 euro voor middel haar en 30 voor lang. Dan weet je zeker dat het goed gedaan wordt. Want een pakje uit de winkel kost ook zo;n 10/15 euro en als je dat 3 keer moet doen ben je evenveel kwijt.

misschien zit er bij jou ook zo;n goedkope kapper in de buurt

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vooral oppassen omdat je haar het eens genoeg vindt en gewoon gaat uitvallen en afbreken...
    Je kunt niet maar blijven blonderen en verven hoor...
    Dan maar geen blond als je het niet kan betalen....

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou er voorlopig niks meer aan doen behalve veel wassen met goede shampoo's en conditioners om je haar te laten herstellen.
    Als je blijft verven wordt het straks zo:

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihi..
    Heb laatst een iets op TLC gezien van een meid die ook veel zelf deed blonderen .. nu heeft ze allemaal verbrande en kale plekken op haar hoofd. Zo erg!
    Vaak vergissen mensen zich erin wat het eigenlijk is blonderen. Het kan goed fout gaan!
    Kapper is ook gewoon een vak he;)

Share This Page