Voor zover ik weet zijn er in NL bijna geen producten te krijgen die van rauwe melk gemaakt zijn. En als je het kunt krijgen staat het erop ('au lait cru'). Volgens mij mag je die yoghurt dus gewoon eten!
ik werd in de appie aangesproken door een mede zwangere die zei dat het niet mocht, maar volgens mij heb jij idd gelijk Tink. dank je!
Ja, die mag je eten! Ik heb emmers weggewerkt in mijn zwangerschap, ik moest elke dag die yoghert hebben! Geen probleem.
boerenyogurt zou volgens haar vlos rauwe melk inzitten... misschien als je het rechtstreeks bij de boer haalt, maar bij de appie toch niet?
Haha nou die nam het wel een beetje te letterlijk dan. Mag je dan ook geen boerencake meer eten? =p Vind het trouwens stom dat er echt wordt gezegd van 'hé dat mag jij niet!' waar bemoeien mensen zich toch mee zeg. Wie weet kocht je het wel voor een ander (mocht het echt zo zijn dat je het niet mag eten, en dat is waarschijnlijk niet eens het geval). Overigens, yoghurt wordt toch verhit, gaan de slechte bacteriën er op die manier niet uit?
Boerenyoghurt mag je gewoon eten, lekker! Ik denk dat die vrouw in de supermarkt zelf een beetje in de war was door haar zwangerschap: boerenbrie mag je niet hebben, daar zit nl wel rauwe melk in (ook in die van de appie).
Oja joh? Ga ik morgen meteen even checken! Maar die boerenyoghurt mag wel hoor! Die andere zwangere heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt