Ons ventje (4 weken te vroeg geboren) zit momenteel midden in de 8,5 maand sprong en krijgt er volgens mij nog meer tandjes (dacht zelfs een kies te voelen) bij.... Dat betekent: veel huilen, mopperen, driftig, veeeeel poepluiers op een dag en weinig slapen.... Wat merkten jullie van die sprong? Hier zijn ze altijd duidelijk te herkennen. Alleen balen dus dat er ook nog tandjes aan komen en hij is ook al weken verkouden; dus 's nachts veeeel hoesten... Wat een geklaag he; maar zit er even een klein beetje doorheen... Gelukkig is hij vandaag al een stukje rustiger en lijkt het beter te gaan.
Hier was de 8,5 maand sprong ook heel heftig, dus herken helemaal wat je zegt. Succes. Hopelijk zet deze positieve dag zich voort.
Hier is ie alweer voorbij (gelukkig!).. Het was 24/7 gillen, alleen spelen niet goed, samen spelen niet goed, in bed niet goed, op de arm niet goed en zo kan ik nog wel even doorgaan. En ze is een paar dagen ziekjes geweest. Ze heeft al een paar keer 7 dunne poepbroeken op een dag gehad maar ze is nog steeds tandloos. Alhoewel het bovenin één en al bobbel is dus waarschijnlijk komen ze binnenkort wel door. Hopelijk is het snel voorbij!
Hier is de sprong gelukkig ook weer nagenoeg voorbij. Maar wat een humeur had ze zeg. Niet te harden! Zo erg was het nog nooit geweest. Alleen maar mopperen, de hele dag. Vooral als we thuis waren. Als ze rondgereden werd, ging t beter. Maarja opeens gaat ze op dr knietjes zitten en probeert ze te kruipen. En kan ze blijven zitten en gaat ze ook zelf zitten. Dus altijd weer leuk dat je daarna beloond wordt met nieuwe dingen! Effe doorbijten dus. Het is zo weer over!
hij is dus wel heftig...dat idee had ik ook al. Met de tanden erbij en de verkoudheid.... Maar het gaat dus weer over...zucht...