hier boerde hij eigenlijk nooit, alleen de laatste 2 weken echt verschrikkelijk ineens! moet hem echt tussendoor ook laten boeren anders heeft ie er last van. ik hoor het gewoon zn buik in gaan!
Mijn dochtertje moest in de 1e maand nooit boeren na een BV, daarna wel. Ze hapt sindsdien meer lucht binnen tijdens het aanleggen en drinkt veel sneller een borst leeg, soms net een klein hongerig vampiertje zoals ze aanhapt. Ze is nooit in slaap gevallen tijdens een BV, ze deed haar ogen wel dicht en haar lippen stijf op elkaar om aan te geven dat het genoeg was, maar daar bleef het bij. Ik houd haar rechtop tegen me aan om te laten boeren, dan houd ik haar bij me totdat ze moe wordt. 's Nachts komt ze nog heel af en toe voor een voeding, en dan leg ik haar na een boertje gelijk terug in bed.
Mijn zoontje laat soms wel een flinke boer, maar ik voel al tijdens het drinken of hij wel of niet moet boeren. We liggen natuurlijk buik tegen buik, dus ik voel dan echt zo'n luchtbel bij hem binnen komen. Als hij toch al slaperig is, drinkt hij meestal rustiger en dan is het niet nodig. Ik leg hem dus ook vaak recht vanaf de borst slapend op bed. Als hij trouwens niet binnen 1 of 2 minuten een boer laat, geloof ik het verder wel. Het kan dus ook wel eens gebeuren dat hij voor het slapen niet boert, maar dat er een enorme boer laat als we hem na zijn slaapje uit bed halen. Ik heb nooit de indruk da het hem echt dwars zit.
Onze dochter laat ik altijd boeren, ze heeft veel last van lucht in haar darmpjes nl. Er komt alleen niet altijd wat, vooral 's nachts, doordat ze op mijn schouder al slaapt volgens mij. Als bv kindjes ineens stoppen met drinken tussendoor kan dat ook zijn omdat een boertje dwars zit, hebben jullie dat ook wel eens gemerkt? Hier best vaak, laat ze ineens los, denk ik weer "wat lig je toch te dralen/draaien", tot ik dit weer bedenk, haar rechtop zet, en dan is het idd vaak meteen raak. Wat ik ook zo grappig vindt is hoe dat systeempje werkt: hou ik haar een hele tijd rechtop incl klopjes, komt er niks, maar zodra ik haar schuin houd om terug te leggen, burrrpp
ja soms zelfs hele tijd rechtop...en dan dnek ik nou ga maar lekker spelen in de box...zodra ik em neer leg...buuuuurp! hier trouwens in de nacht ook niet heeel vaak...drinkt veel rustiger ook...hafl slapend dus komt ook weinig lucht binnen.. Maar dan wel bijv sochtends als ik em oppak,...kotm ie ineens eruit...maar heeft blijkbaar niet echt pijnlijk dwars gezeten
Als er niks komt leg ik haar vaak ook even neer om daarna weer op te pakken en dan komt er vaak inderdaad nog een boertje. Je merkt het echt wel als er nog iets dwars zit. Vandaag zijn Simone en ik beide in bed tijdens het voeden in slaap gevallen, dan wordt er dus niet geboerd