Misschien een domme vraag, maar ik heb eigenlijk geen idee... Mijn dochtertje eet sinds kort 's middags wat fruithap...moet je daarna ook rustig gaan zitten voor het boertje...of is dat meer met de fles vanwege de luchtbellen? Tot hoe lang ga je daar eigenlijk voor zitten, het boertje na de maaltijd? Voorheen ging de baby over de schouder, maar nu werkt de zithouding op schoot het best. Dan floept die 'burp' er gewoon uit
Tijn hoeft na z'n fruithap eigenlijk nooit een boertje te laten. Na z'n fles gaan we altijd nog wel even zitten voor een boertje. Soms komt die meteen en soms duurt het even.
Ik doe het wel na elke fles en na elke 'maaltijd' die hij met een lepeltje krijgt. En hij moet ook elke keer minimaal wel 1x boeren. Als ik dat niet doe, wil het namelijk wel eens omhoog komen en dan spuugt hij. Ik laat hem dan op mijn schoot staan en klop op zijn rugje totdat hij geboerd heeft.
Ik ga er nooit meer voor zitten inderdaad. Als er een boertje komt (soms nog na de avondfles) dan komt ie vanzelf inderdaad
Ik laat mijn dochtertje na alle maaltijden boeren. Dus na het drinken (borstvoeding), na het fruithapje, na het avondeten en zelfs na het brood. Ze boert ook echt altijd en als ik haar niet laat boeren, spuugt ze. Ik denk dus dat het gewoon van je kindje afhangt, kwestie van uitproberen of het nodig is!
Bedankt voor de tips! Ik ga het eens uitproberen na het fruithapje. Met het flesje heb ik de kleine altijd in mijn armen en na de voeding masseer ik haar rustig over haar ruggetje met kloppende bewegingen..komt het boertje vanzelf. Het fruithapje geef ik in een recht opstaand wippertje, maar zal hetzefde ritueel gaan toepassen...idd maar even aankijken wat het doet
hier ook altijd een boertje na de fles en na zijn fruit en groente hap. Soms wordt hij savonds nog huilend wakker voor een boertje! Hij kan hem dan echt niet kwijt. Ik haal hem dan altijd uit zijn bedje klop op zijn rug en leg hem weer terug en slaapt dan zo weer verder.
Hier nog een boerkind hahaha.. Ze laat nog altijd bij iedere voeding een boer warme maaltijd, brood maakt niet uit,,altijd komt er een boer