mn arme arme meid hoest zo!!! sinds afgelopen nacht! ze komt er niet door in slaap! ik heb goede hoestdrank en ga morgen naar de ha! vind het zo zielig ! nog tips iemandze is 15 maanden
Mijn dochtertje hoest ook zo erg. Verder is ze wel vrolijk en heeft ze geen koorts, dus ik ga er niet mee naar de huisarts. 1 Nacht hoestte ze zo hard dat we haar bij ons in bed genomen hebben. Wat ze heel fijn vond was als ik haar zachtjes op haar rugje klopte met mijn hand, dat gaf wel wat verlichting. Welke hoestdrank heb jij? Geen idee welke ik kan kopen namelijk!
hi nou mn meisje hoest overdag ook niet zo heel veel maar als ze hoest word ze rood,en als ze net iets heeft doorgeslikt kokt ze! echt zielig! ik heb nu siroop met tym! mn meisje vind hem nog lekker ook,verder heben ze niet veel voor jonge kindjes ,van vsm heb je ook siroop en je hebt nisikind das een 7 daagse kuur voor luchtwegen en hoesten.. maar die hielp hier niet bij de gewone hoest,die ze een paar wkn terug had,,, dit is geen normale hoest. voor mijn dochter dus ik ga morgen echt gelijk
Ik heb een hele goede hoestdrank het heet Tuclase en bij de apotheek gehaald. Mijn zoon heeft vorig jaar 6 weken gehoest, niks hielp heeft een kuur gehad van de HA ook dit sloeg niet aan. Heb bij de apotheek mijn verhaal gedaan en zij adviseerden mij deze hoestdrank en binnen 2 dagen was het hoesten over. Laatst hoeste mijn zoon ook weer zo ben direct deze hoestdrank weer gaan geven en weer binnen 2 dagen was het over.