Was dit mijn ei?

Discussion in 'Zwanger worden' started by erlida, Nov 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Vanacht had ik een hele scherpe pijn ,niet helemaal in mijn zij maar meer richting de lies?Het voelde echt als iets dat knapte.Had vanmorgen ook een beetje bruinverlies,en over hobbels fietsen was niet erg prettig daar.Nus is het helemaal weg,maar ben toch nieuwschierig of dit vanacht mijn ei was?Dus voelt dat zo?

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Het kan inderdaad je eitje zijn geweest. Gebruik je ovulatietesten? Dan had je het wel zeker geweten. Ik voel mijn ei eigenlijk nooit, maar weet wel ongeveer wanneer hij komt door de testen. Heb wel gelezen en gehoord dat het als een steek voelt wat 1 steek kan zijn of een dag kan aanhouden. Hoop dat je flink hebt geklust.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hoi,ja ik gebruik ovu testen,had gisteren een positieve.Maar ik had mijn ei nog nooit gevoeld en dacht dat je ei pas 24 tot 48 uur na de posi ovutest kwam.,vandaar dat ik het me afvroeg....

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    als je steken voelt kun je het beste gaan klussen kan dan je ei zijn id op aan raden van mijn gyn en zo ie zo drie keer in de week

5. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Erlida, vandaag zit ik op dag 18 van mijn cyclus maar heb nog steeds geen positieve uitslag gekregen. eerst kreeg ik alleen maar 1 donker streepje (C) maar gisteren heb ik 2 gekregen, 1 donker (C) en een lichte (T) dus ik denk dat het aankomt. Ik heb ook geen idee hoe het eisprong voelt en daarom gebruik ik ovulatietesten. aangezien je een positieve uitslag heb gekregen, neem ik aan dat je al begonnen bent met klussen. Correct?

6. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ja.wij hebben zaterdag geklust,maandag posi ovu test en geklust,en ook dinsdag geklust.......Ik heb in mijn album de serie testen staan van deze maand,kan je even het verloop bekijken.Sommige meiden gaan van nega in 1 keer naar posi,maar zoals je aan mijn testen ziet kan je ook best lang redelijk donker testen zonder lh piek.....

7. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oke, heb net een kijkje genomen en inderdaad de laatste was zeker positief. Zover ben ik nog niet, maar ik blijf het proberen. Dus over 2 weken mag je lekker gaan testen?

Share This Page