Ja vind ik ook hoor, maar deel de boete gelukkig met een vriendin. 1 pilletje was van haar, dus in principe kost het me 'maar' 75 euro. Maar de pest is dus, wie moet ik er over bellen? Staat geen telnr oid op..
weetje je kan hem ook gewoon niet betalen en niet voorkomen. maar dan sta je gesignaleerd en hoppa als ze je aanhouden mag je mee. of ze komen je thuis ophalen. er was een officier bij dus snelrecht
Maar je woont toch niet op dat adres? Heb zelf ooit een boete gekregen voor rijden zinder gordel, hadden mijn geboortedatum niet goed opgeschreven. Heb niet hoeven te betalen, ik kwam immer niet uit 1983 maar uit 1984!
Daarom krijg je toch ook een veel hogere boete bij bijv een wietplantagr, snap de vergelijking niet helemaal. Ik vind de boete wel goed.
Vind dit toch zoiets waardeloos. Je hebt toch zonder gordel gereden? Fijn dat het jou scheelt hoor maar pffff
een brief met foutieve postcodeletters, maar met juiste postcodecijfers-straat-huisnummer en woonplaats komt meestal wel gewoon aan hoor. wel wat later, maar hij kan wel gewoon bezorgt worden door de post.
Ja, dat klopt! Gaan we meteen die discussie weer aan? Alsof nooit iemand even zonder gordel rijdt??? Anyway, ze hebben die fout zelf gemaakt.. Tja, wie ben ik dan? Scheelde me een hoop geld... Moeten ze maar opletten hoor!
Bij mij hadden ze het huisnummer niet opgeschreven, terwijl ik een aantal keer mijn huisnummer had doorgegeven. Ongeveer 6 weken nadat ik de boete kreeg van stadstoezicht (ja die mogen ook boetes schrijven. Ik had mijn hond los laten lopen in het stadspark en ze liep keurig naast mijn fiets. Mag niet hier) kreeg ik toch de boete en manier van betalen van cjib. Wat is de vervaldatum van betalen?
Ik heb dat ook een keer gehad, voor op de stoep fietsen. Het was ook nog es stadswacht en geen politie. Reed daar met loeizware fietstassen omdat ik de post moest bezorgen, dus over de stoep om omkieppraktijken voor het verkeerslicht midden op straat te voorkomen, maar dat terzijde Ik reed daar met een collega, genaamd Reinald. Schreven ze op: Rijnald. Hij: 'het is met een korte 'ei''. Schrijven ze: Rijneild. Zucht. En mijn straat was blijkbaar ook errug moeilijk te spellen. We hebben dus allebei die boete niet gehad
Waarom hebben ze mij dan gevonden terwijl huisnummer niet op dat bonnetje stond? In mijn straat staan meer huizen en toch heb ik de boete van CJIB ontvangen.
@Smnee: ik ben het helemaal met je eens. Als iemand weet dat hij/zij iets fout heeft gedaan, dan moet hij/zij gewoon de boete betalen die daarvoor staat. Ook al maakt de ambtenaar die het opschrijft daar fouten bij. De ene fout maakt de andere niet goed... TS: ik ben benieuwd, of je er met je telefoontje wat wijzer van bent geworden. Vind het in elk geval verstandig dat je er zelf (weer) achteraan gaat, daarmee neem jij je verantwoordelijkheid. Werkt altijd beter voor je dan het maar laten lopen.
Heb gebeld.. Ze kunnen dus niks vinden.. Maar nu gaan ze het uitzoeken, oeiiiiii nu voelt het alsof ik mezelf heb aangegeven haha!
Nahja... Het slaapt wel beter als ze er niks van kunnen vinden. Ze zullen het niet met terugwerkende kracht gaan invoeren namelijk Slaapt toch beter denk ik.