Uhm nee ik doe eigenlijk altijd mijn gordel om en heb nog nooit zonder gordel gereden en dat ben ik niet van plan ook.
Ik rijd ook nooit zonder gordel. Maar snap je frustratie...iedereen maakt wel eens overtredingen en komt er mee weg. Je hebt wat mij betreft gelijk hoor...als ze een fout maken en de boete daardoor ongeldig wordt verklaard, ga ik ook echt niet smeken of ik hem alsjeblieft toch mag betalen...
Betalen hoor, hoe dan ook! Ik heb zelf 'vroegah' (nu ben ik echt een burgertrut geworden haha) ook wel met drugs om zak gelopen, waar ik gelukkig nooit mee gepakt ben. Het was een fase in mijn leven, die nu alweer bijna 10 jaar voorbij is. Moet er niet aan denken dat als ik toen eens gepakt was het later ineens terug zou komen! Neem aan dat jij ook niet wilt dat dit terug komt in je leven? Je weet namelijk nooit hoe je op dat moment je leven leeft. Toen was het leven een groot feest, maar als ik nu gearresteerd zou worden voor iets van toen terwijl ik een kindje van 1 jaar thuis heb zitten en een super goed leven leid, brrrrr... No way!!
Ja zag het al, maar deze manier van leven hoort nu dus kennelijk wel bij haar. Misschien over jaren niet meer, heeft ze een top baan of noem maar op. Neemt natuurlijk niet weg dat het uiteraard hartstikke erg zou zijn nu gearresteerd te worden. TS, het is geen parkeerboete, maar het gaat wel om DRUGS. Hoe minimaal de 'overtreding' ook. Drugs heeft gewoon een heel negatieve betekenis. Ik vind drugs en kinderen al niet samen gaan, maar dat is inderdaad een discussie op zich. Gepakt worden met drugs is al een volgende stap, dus gewoon beter dit niet te laten escaleren. 150 euro is inderdaad niets!! Je weet dat dit risico bestaat, en vind het een heel nette boete..
Dames dames Jullie doen net of ik een junk ben met een 1 jarig kind en dagelijks drugs op zak heb Doe toch eens normaal.. Ik had na 2 jaar weer eens een feestje en ja ik was van plan 1 pilletje te gebruiken (mn kind zou ik die hele dag + avond + nacht + volgende dag niet zien) en mijn vriendin ook 1. Nou poeh poeh erg he????!!? En Umm85 zoals je had kunnen lezen wil ik die boete ook graag betalen en niet ergens van mn werk of thuis ofzo opgehaald worden door de politie. Alleen zonder boete en kenmerk enzo kan ik wel wat overmaken maar dat komt het niet echt in goede orde aan denk? Of zou je denken van wel?
Uhmm... Volgens mij doet iedereen redelijk normaal en geeft iedereen een welgemeend advies? Met mijn berichtje wilde ik gewoon aangeven dat drugs een heel negatieve klank heeft, ook al hoeft dit niet zozeer iets heel negatiefs te betekenen..
Ik weet heel toevallig dat het CJIB een hele afdeling heeft die zich door betalingen heen worstelt die niet met een herleidbaar kenmerk worden overgemaakt (niet-bestemde ontvangsten heten die betalingen). Dat komt vaak goed, en als het niet lukt wordt het geld teruggestort naar de rekening van herkomst. Toch zou ik het niet zo maar overmaken. Noteer alle contacten die je hebt gehad over deze zaak (met wie, wanneer, wat afgesproken), zodat je kunt aantonen dat het niet aan jou ligt mocht er ooit gedoe van komen. Voor mij zijn pillen (als in: synthetische drugs) nooit normaal geweest. Ik heb ze nooit durven slikken, al was het maar omdat je toch niet zeker weet wat er nu echt allemaal in zit. En tegenwoordig vooral niet omdat je wel zeker weet dat je met de aankoop daarvan criminelen aan het spekken bent, daar zit nou niet bepaald een fair trade label achter . Maar goed, als jij daar niet mee zit en je pilletje hebt laten testen, en het risico op de koop toe neemt dat je met een boete komt te zitten, mag je het van mij doen. Of je nou moeder bent of helemaal alleen op de wereld staat maakt mij daarin niks uit.
Nou burgelijke huisvrouwen, hup achter je stofzuiger!! Al dat commentaar! Goed dat je gebeld hebt! Wie weet loopt t nog met een sisser af!!
nee ik rij altijd met gordel, en als ik dat niet doe, dan betaal ik de boete. ook als mn adres niet klopt, of geboorte datum o.i.d. en ik zei dat het fijn voor je is, dat je niet hoeft te betalen, maar een rare reden, niet dat ik graag een discussie wilde
ik heb toen ik 18 was 2 x boete gehad 1 van 65 euro en 1 van 55 euro tot op hede maar 1 bekeuring gekregen de andere nooit weer gehad we zijn nu al 8 jaar verder en ik zou geen slapende honden wakker maken maar je heb al gebeld hihi
Heb ik ook gehad, ze hadden grijs opgeschreven ipv blauw/groen (officieel petroleum kleur), maar heb hem toch echt moeten betalen. Merk, model en kenteken klopte, dus die kwam echt niet te vervallen. Helaas, maar gelukkig bij jullie wel gelukt.
Heb zojuist weer gebeld, vorige wk had ik ook gebeld en zouden ze me terug bellen, niet gedaan dus. Dus maar weer even zelf gebeld. Dit keer ook de namen opgeschreven die ik gesproken heb. Nu schijnt het dus zo te zijn dat hun computer vast liep toen ze mijn gegevens wouden invoeren?? Nu is dat natuurlijk niet mijn schuld lijkt mij. Maar goed ze weten alleen een evt voorkom datum maar niet de hoogte van de boete en wat ik bij me had. Nu zouden ze het weer gaan uitzoeken en de gene die erover ging moest mijn zaak dan weer vrijgeven ofzo maar die kon ook met vakantie zijn. uiterste betaaldatum is 20-10. Nu hoopt die mevr aan de lijn dat ik het volgende week in de bus heb liggen. Toen toch maar even gevraagd wat ik anders moet doen of ik weer moet bellen als ik het volgende week nog niet binnen heb of dat ik het maar moet laten zitten want het is hun fout dat hun computer het niet goed doet toch? Toen zei ze: ja vind ik moeijlijkl. Toen zei ze gooi er anders toch maar ff een 3e belletje tegenaan. Maarja als ik niet bel en ik moet voorkomen, dan hebben ze nog niks aan info over mij daar toch? Pfff wat zouden jullie doen? Ik blijf er natuurlijk niet om vragen
Eerlijk blijven en begin volgende week gewoon weer ff bellen... Ik zou hier niet mee fucken hoor! Straks heb je veel meer aan je broek hangen!
Ja maar goed het is toch van de zotte dat ik steeds zelf moet bellen? Vervolgens is het toch ook echt hun fout dat ze steeds niks opsturen? Ik weet niet wat ik nog meer kan doen, straks na mn 3e belletje weer bellen enz. En zoiets heel ergs heb ik nou ook weer niet gedaan het was puur en alleen voor eigen gebruik heb geen hele menigte troep ofzo verkocht.