Boete gekregen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnetje23, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat doe die eraan? Sorry hoor heb er geen verstand van :)

2. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    kun je ze niet per e-mail bereiken?

verhaal op mail zetten en ook de namen van personen met wie je hebt gesproken. je krijgt dan van hun een schriftelijke reactie. ook vragen in de mail om per e-mail hun reactie te willen ontvangen.

je hebt dan hun antwoord op schrift staan en dit kun je meenemen als je moet voorkomen. heb jij alles gedaan wat kon.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nee maargoed jij had niet alvast een datum van voorkomen bij de rechter op papier gekregen. In dat geval zou ik ook niks zeggen. Maar in geval van ts is het probleem stukken groter als ze niet betaald.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou zeker volgende week weer bellen als je niks gehoord hebt. Natuurlijk is het hun fout dat hun systeem de juiste gegevens niet heeft, maar je hebt al een datum staan waarop je moet voorkomen als je niet betaald en de kans is groot dat die wel genoteerd staat. Als je dus niet voor die datum betaald heb je dus een groot probleem. Jij weet immers dat die bekeuring betaald moet gaan worden, dus zul je er ook zelf voor moeten zorgen dat het probleem niet groter wordt dan nodig. Je kunt nu wel net doen alsof de fout bij hun ligt, maar in beginsel ben jij de fout in gegaan en nu zul je dus zelf moeten zorgen dat je daar zo goed mogelijk vanaf komt. Ik vind dus dat je er zelf werk van moet maken, maar hoe het wettelijk gezien zit weet ik natuurlijk niet. Je zou eens kunnen informeren bij je rechtsbijstandverzekering als je die hebt.

Deel Deze Pagina