Zaterdagavond hebben mijn man en ik een feestje. Een vriendin van ons viert haar 40ste verjaardag. En nu zoek ik een leuk cadeau. Ik heb van haar een High Tea voor mijn verjaardag gekregen, dus zoiets valt af. Wie heeft een leuk idee?
Samen een dagje naar de sauna? Massagebon? Heeft ze een gezin? Misschien een fotoshoot van haar gezin. Rituals pakket.
Als ik niet 1 cadeau kan bedenken maak ik altijd een mand met verschillende cadeautjes erin. Favorieten van wijn, chocolade, magazine, douchespulletjes. wat goed bij die persoon past. Leuk verpakken en wordt altijd goed ontvangen en persoonlijk.
Gaat ze naar een vaste schoonheidssalon of nagelatylisye oid want dan is een bon daarvan leuk. Vind ik in ieder geval altijd leuk om te krijgen .
Wat is er zo leuk aan rituals wat dove/palmolive/whatever niet heeft? Zie dat wel vaker voorbij komen hier.
Bedankt! Er zitten al heel leuke ideeën bij. De mand met leuke dingen is echt een goede. Ik geloof niet dat ze zo vaak naar een schoonheidssalon gaat oid. Vroeg ik me ook al af Ik ben zelf een dove-fan, dus van rituals heb ik niets.
Ik weet niet in welke regio je woont, maar hier in de buurt (oost-Gelderland) kun je heel leuk van die workshops doen waar je taarten gaat bakken en dan ook gaat versieren met fondant enzo.
Rituals is heerlijk. Daarbij hebben ze ook geurstokjes, geurkaarsen, kleding, thee en nog wat andere dingen. Dat heeft Dove/Palmolive of welk merk dan ook niet. Er zijn een hoop Rituals fans in de wereld, maar er zullen ook een hoop mensen Dove of welk ander merk dan ook gebruiken. Daarbij vind ik de geuren persoonlijk lekkerder van Rituals. Geen standaard geuren. Al gebruik ik liever nog een ander merk. Maar Rituals is ook leuk! Ohja en ze hebben leuke giftsets. En de doucheschuim is sowieso leuk! (Al heeft Therme die sinds een tijdje ook)
Een ketting met de voorletters van haar kinderen/henzelf? Niet duur via Lucardi en ziet er mooi uit (zoek op "initials"). Pakketje om de winter te overleven (mooie handschoenen, muts, sjaal, wat kastanjes erin).
Workshop bonbons maken hmmmmm, lijkt me niet vervelend om te krijgen hehehe. Rituals is lekker maar ben ook blij met goede schuim douchegel (Nu van de nivea en die is lekker zacht)
Ik weet niet of ze kinderen heeft. Aanbieden avondje/nachtje oppassen zodat zij lekker uiten kan met haar man.
Zelf een pakketje lekkernijen samenstellen of samen een dagje weg. Badschuim e.d. zou je mij echt niet blij mee maken. Vind dat altijd zo'n kado van ja ik wist het ook niet en had geen zin om na te denken
Ik heb laatst een half jaar abonnement op de Linda gekregen, ben er heel blij mee! Lees zelden tijdschriften, maar deze verslind ik. Nu heb ik aan iemand een abonnement op een culinair tijdschrift gegeven, maar je hebt veel verschillende tijdschriften om een proefabonnementen van te geven.
Ik heb samen met mijn man eens een dinerbon met het aanbod op te passen op die avond gekregen. was echt heerlijk. Wij regelen eigenlijk nooit oppas om eens een avondje samen iets te doen.
Zat ook altijd te dubben, altijd lastig. Maar de laatste tijd geven wij altijd een broodmand van de bakker of een vleesschaal bij de slager weg. En het valt altijd in de smaak!
Ook een leuk idee, maar ze heeft geen hele jonge kinderen. Dus oppas is niet nodig. Maar een dinerbon is sowieso leuk!