hallo meiden! zijn er hier ook dames en meiden die ook weleens gamen? zoals bijvoorbeeld op de pc of Xbox of PS3/4 en zo ja welke games? ik game iedere dag weleens op de PS4 met wat vrienden van mij en dan voornamelijk call of duty. niet bepaald een vrouwending maar ik vind het wel leuk om te doen en je leert er mensen op kennen. zo heb ik al een keertje mijn ex erop leren kennen en toevallig mijn vriend die ik nu heb, ofja, ik streamde dan via twitch en heb hem eigenlijk leren kennen via een oude vriend van ons. ben benieuwd naar wat jullie voor games spelen en waarop. liefs, KleinMeisje93.
Toen ik nog tijd had speelde ik op de playstation. Voornamelijk fallout en dat soort spellen met quest en open werelden. Maar ook samen met mijn vriend z oals resident evil. Ik kijk ook graag bij mijn vriend alls hij van die enge spellen speelt zoals fear of silent hill ( durf ik zelf niet )
Yes, gta5 op de ps4 en iemand raadde overwatch aan dus eens kijken of ik die voor een leuke prijs kan vinden
Ja! Ik speel op de Xbox one call of duty black ops 3 en soms destiny. Wel als me dochter op bed ligt want we komen dan woorden voorbij die niet voor haar oren geschikt zijn. Op de pc world of warcraft
leuk om te lezen zo!! ik speel ook weleens GtaV op de ps4 en heb ook eens Until Dawn gespeeld, die was zo eng!! ik was een keer zo geconcentreerd op dat spel dat mijn vriend mij eens kei hard liet schrikken, ik had het toen echt even niet meer en iedereen kon gezellig mee genieten van mijn schrik moment. hij lacht er nu nog steeds om. ook heb ik veel Destiny gespeeld in het begin. Overwatch schijnt wel een leuk spel te zijn maar is niet echt mijn smaak van games haha. heb ook nog spellen zoals battlefield4 en hardline en ook the division heb ik en is ook erg leuk om te spelen.
denk het niet helaas aangezien iedere maand 1 game gratis is voor de ps plus. maar zal echt niet duur zijn denk ik?
Ik ben een gamer-light We hebben een wiiU en nog voornamelijk alleen 7+ spellen. Ik vind vooral dingen als Indiana Jones, Lara Croft etc leuk. Vind ik nu met mijn zoon een beetje terug in de lego games. Vond vroegah Carmageddon en Heretic erg leuk en 7th guest en 11th hour. Dingen als call of duty zijn niet echt mijn ding, vind het nu ook veel te realistisch. Toen ik studeerde vond ik het wel leuk om doom/descent/duke nukem te spelen (hadden in ons studentenhuis een netwerkje, pre internet zeg maar hihi, en dan kon je tegen anderen spelen). Nu ook al lang niet op de pc gespeeld, al word ik wel een beetje gelokt door No man's sky. Dat klinkt toch wel erg cool.
Ik heb laatst Spyro weer gekocht, haha. Ik kijk meestal liever dan dat ik speel, m'n man of op Twitch.
Ik speel Black Ops 3 op de ps 4 en dan zombie of mulitplayer. Heel soms Fifa, maar dat is omdat mijn man zeurt haha. Ik speel elke dag een uurtje als de kinderen op bed liggen.
Ik speel op de ps4 van mijn man; The last of us. The uncharted trilogy, Zombie, Tomb Raider. En op de Nintendo 3DS speel ik graag Mario spelletjes.
Hihi, wat leuk om dit zo te lezen, dat er zat dames en meiden zijn die toch ook gamen en het leuk vinden om zo af en toe is te gamen. Kwa call of duty speel ik dan meer zombies als echt de multiplayer. Of the last of us gesproken, dat spel heb ik ook voor de ps4 en speel ik heel af en toe, heb hem al aantal keren uitgespeeld op de ps3 en vond het lastig om alles te zoeken zoals de stripboeken enz.. voor trofeeen ging ik dan meer.
Bijna zelfde hier, speel op ps3 en ps4 van vriend, heb The Last of Us en Uncharted 4 gespeeld. Zoveel mogelijk trophies halen, vind ik leuk Multiplayer dan weer niet zo, ik ben nog niet zo goed Verder speel(de) ik ook wat rustigere games als Flower en Flow. Wil graag een Nintendo 3DS hebben, voor Pokémon.
Ik speelde wow met een eigen account nu is mijn man net weer begonnen met wow en ik merk dat ik nu ook weer ermee bezig ben.