Zo boos, teleurgesteld grrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door marl0es, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Ligt het aan mij?? Over ander halve week vieren we de eerste verjaardag van ons zoontje. We vieren de verjaardag bij mijn moeder omdat we nu tijdelijk bij mijn vader inwonen en mijn vader geen goed contact met zijn ex schoonfamilie heeft. Nu heb ik dus de moeder en opa en oma van mijn vriend uitgenodigd om bij mijn moeder te komen zodat we het op 1 middag gehad hebben. En nu komen ze gewoon niet, omdat die moeder van mijn vriend zich niet op ze gemak voelt bij mijn familie terwijl ze hun jog nooit gezien hebben? Het gaat toch om Zoontje? En niet om hun????

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Zo herkenbaar met mijn moeder...
    Ik vier wannneer ik het wilt en ik vier het maar 1x.
    Wie komt mag komen, en wie niet jammer dan.
    Ik ga niet met iedereen rekening houden.

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Precies. Het gaat om je zoontje en als ze zich dan even niet kunnen aanpassen jammer voor hun
    Ik zou dus zeggen iets in de trant van: jammer dat jullie niet de moeite nemen om op baby zijn verjaardag te komen. En verder laten rusten. Maak je druk om je zoontje, om de taart, om welke kleren hij aan moet ect. En niet om mensen die het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden om te komen

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Heel herkenbaar!.
    Vind t jammer dat ze zich niet even kunnen aanpassen voor jullie zoontje.

Om die reden is mijn eigen moeder niet op onze bruiloft gekomen. Ze voelde zich niet welkom bij mijn schoonouders terwijl die juist heel gastvrij en open naar haar toe zijn geweest toen ze hier was. Daar ben ik ook erg kwaad om geweest.

Dus als ze ook niet komt als ons zoontje er is. nou ja jammer dan.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Had ze wel gekomen als jullie een eigen huisje hadden gehad?

Ik vraag me alleen af, jullie ouders kennen elkaar nog niet en jullie kindje wordt 1. Ik had al heel veel eerder een keer een afspraak gemaakt om ze te laten kennismaken. Ik vindt een eerste kennismaking tussen schoonfamilies nu niet iets voor op de eerste verjaardag van een kleinkind. Dat het bij de oma wordt gevierd ipv op "neutraal terrein" werkt hierin ook een beetje tegen.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet prettig zou vinden, al had ik me er misschien wel overheen gezet.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja het is inderdaad jammer dat ze zich niet aan kunnen passen maar ik begrijp het ook wel. We hebben in de familie ook iemand die niet zo makkelijk hier overheen zet. Dus ja niet iedereen is het zelfde!

Deel Deze Pagina