Louis Theroux: Most hated family in America

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aszz, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Momenteel op Nederland 3. De familie Phelps.

Kunnen ze die mensen niet een spuitje geven? Of i.i.g. een spreek en voortplantingsverbod.
    Damn....

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik word er ook helemaal onpasselijk van. Jaren later gaat hij nog terug en zijn er een boel uit die familie gestapt/gekickt. Ook een boeiende docu.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk wel lachwekkend dat mensen ZO dom zijn. Daarom, een fokverbod!

Maar die arme kinderen die er zo bij staan, walgelijk. Heeft de kinderbescherming ooit in gegrepen?

4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Arme kids inderdaad, zowel om hun familie als de achterlijke buitenwereld die die kids kwaad doen vanwege de volwassenen in hun gezin.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat arme jongetje die een beker tegen zijn hoofd kreeg :( Arm kind met zulke achterlijke ouders.

Louis Theroux blijft trouwens fantastisch, wat een geweldige interviewer. Hij zet ze zo voor het blok, je ziet ze aan zichzelf twijfelen.

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ja hij is zo eerlijk en ontwapenend. Hiervoor moet je echt heel onbevoordeeld zijn en dat is hij. Daarom zijn al zn docus goed. Iedereen ziet hem als een doetje die geen vlieg kwaad doet waardoor ze eerder geneigd zijn meer te vertellen. Echt goed als je dat kunt, zo met zulke groepen omgaan!

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik zit nu ff te kijken..
    Nooit van die mensen gehoord.
    Wie is het? Die met die zwarte jas of groene haha?

8. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Wat bizar dit zeg....

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

#9 Aszz, 7 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2012
    De Engelsman ;)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Morgen als ik tijd heb ff op uitzending gemist kijken!
    Voor nu ff abbo hier zodat ik het niet vergeet ;)

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ben wel benieuwd,zal het ook even terugkijken.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat erg!!!!!!!!!!:$

Ik wist dat het niet normaal was, maar heb de uitzending net echt met open mond bekeken. Vreselijk!!!

Het spijt me dat ik het zeg, maar wat hoop ik dat die mensen een keer flink overreden worden ( behalve de jonge kinderen ) en dat volk in 1 keer uitgeroeid word.
    En dat staat voor het christendom:x ik schaam me dood als Christen dat er zulke nare mensen bestaan.

Volgens hun is alles uit gods hand, maar dat hun eigen kind met een beker word gekogeld komt door het nare in de mens? Nee dan is dat ook gods hand.

Ik vond de journalist wel goed... Maar ik vond dattie op veel meer dingen in had kunnen gaan.

Het verbaast mij echt dat die familie nog niks is aan gedaan en dat je zulke haatdragende teksten gewoon kenbaar mag maken op begravenissen etc.. Shocking!!!!!!!!!!!!!!!

13. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

hoi
    ik vondt het zo zielig voor die kindjes,gehersenspoeld worden door ouders.
    heftige uitzending vondt ik het
    groetjes

14. pinacolada22

26 mrt 2012
    51
    0
    0
    Full-time mama!
    Achterhoek
    ik heb ooit het tweede deel gezien, ga zo even het eerste terug kijken. ik weet nog dat ik echt woest was na het zien van die aflevering. en die kinderen pffff heel triest

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik vind het heel erg van mezelf, maar ik krijg moordneigingen door die mensen..

En het enige wat ik steeds denk is, als er toch een hel bestaat jongens, dan zijn deze mensen toch echt als 1e aan de beurt..... Ik heb sowieso niks met het geloof, maar dit kan toch ook niks met het geloof te maken hebben?! Dit gaat gewoon om haat!

"Thank God for Breast Cancer", mijn hemel, wat een verstand om zoiets te roepen...

Mijn dag is in ieder geval verpest, ik voel me zooo kwaad :x

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik had de docu al een paar jaar geleden gezien. Jammer dat zulk achterlijk gedrag van ouders geen reden is om kinderen uit huis te plaatsen. Dit is gewoon een kwestie brainstormen zoals dat in sektes voorkomt.

Ik vind het trouwens ook belachelijk dat mensen een blikje naar een groep waar kinderen bijstaan gooien! Dat arme jochie kan er toch ook niets aan doen.

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik snapte serieus niet wat ze nou bedoelde dat militairen fags waren, alles was fags...haha fags dit en fags dat..

19. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Inderdaad beetje homofoob ja. Alles en iedereen was homo. En ze konden hun motieven ook niet echt goed onderbouwen en als Louis verder vroeg werd hij afgekapt. Sufnekken!

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Welke zender was dit?

Deel Deze Pagina