boevenstreekjes....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyB, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Na alles beveiligd te hebben en een hele indeling met poefjes en stoelen zodat zoontje lief nergens bij kan komen heeft hij weer iets nieuws ontdekt.

De mooie hoekbeschermers van de ikea van de hoekjes afpulken. Stiekem moet ik er wel om lachen. Leuk om te zien hoe de persoonlijkheid van je kindje zich steeds meer laat zien. Ik weet zeker dat die van mij en echte deugniet gaat worden.

Wat voor streken heeft jou dreumes op het moment?

2. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Haha die hier pulkt de plinten los. Vooral de kortere stukken en dan gaat hij ermee lopen zwaaien.

Momenteel ontbreken er dus verschillende stukken plint in huis..

3. maliro

maliro Niet meer actief

Mijn oudste heeft mijn jongste opgesloten in de kast omdat hij rustig wilde spelen.

Mijn jongste mocht snoepjes uitdelen. Ze gooide ze uit het bakje en houdt dat bakje in de lucht. Snoepje op kannie delen, zei ze erbij. In ze vervolgens in haar eigen mond te proppen

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Vind ik leuk :D

Hier nog geen streken maar ze is vandaag ook pas een half jaar, dus dat zal best nog wel komen.

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Uhm waar te beginnen...

-koekjes uit de trommel pikken
    -isolatiemateriaal achter de verwarming weg plukken.
    -kattenbrokjes pikken en opeten om vervolgens met een lach hmmm te zeggen(en ik maar gruwelen)
    -poes aan de staart trekken of bekogelen met speelgoed(gelukkig kan ze ook heel lief aaien)
    -de telefoon van mama stiekem pakken en er mee "bellen"

En zo zijn er nog heel veel meer boevenstreekjes, het opvoeden begint nu echt! Maar stiekem moet ik om de meeste dingen wel lachen

6. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    (19 maanden) Stiekem als mama in de keuken staat, hop paardje hop op zijn kruipende zusje (9 maanden) spelen met het liedje er bij en een enoooorme schaterlach

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    In het konijnenhok gaan zitten

Konijn loslaten in de tuin ( die ik vervolgens nooit meer te pakken krijg)

Stoepkrijten op de houten vloer

8. evelienharmsen

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha heb je foto's van je dochter in het konijnenhok? Lijkt me hilarisch haha

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Die hoekjes waren er hier ook zo af! Hij vindt het prima bijtringen :)

10. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Zoontje bijna 1 zit graag aan de paneelgordijnen. Als er dan iets van gezecht word. Zegt hij met getuite lippen nee nee nee en soms zelfs met zijn vingertje er bij.

Hou dan nog maar je lach in :)

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Favoriete speelplek van mevrouw ;)

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Soms keert het konijn haar de rug toe als ze geen zin heeft om te spelen maar daar gaat dochter niet mee akkoord ; )

13. evelienharmsen

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha geweldig

14. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig die foto's in het konijnenhok.

Hier klom mevrouw vanavond in het hangmandje van de kat. Zo'n mandje voor aan de verwarming. Ging zich er lekker even in staan.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Net zeven maanden en nu al boeven met haat eten. Sinds gister neemt ze een hap van haar avond eten om vervolgens haar mond wijd open te doen en haar tong uit te steken. Echt viezeke met haar eten. En die blik erbij!!! Mij echt uitdagend aan zitten kijken met een partij pretoogjes (heeeeeeerlijk!!!!) Probeerde streng te zijn en te laten weten dat dit niet mag (zover ze dat natuurlijk begrijp). Maar kreeg het niet voor elkaar om m'n gezicht in de plooi te houden :D.

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat een groot konijn trouwens!!! Kan me voorstellen dat het leuk is om daar te spelen :D

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha grappige foto's

Hier gaat hij heel serieus op de salontafel zitten.
    Stiekem de plant of andere dingen aanraken wat niet mag, dan nee knikken, nog eens aanraken, weer nee knikken, dan gaat hij weg en klapt hij in zijn handjes (beloont zichzelf) haha

18. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    de hondenbak...... grrrr Ik blijf dat dit verzetten want luisteren ho maar.
    Vooral de waterbak is heeeeeeel interessant. Daar gaat ze steeds in slaan en dan is alles waaronder ze zelf helemaal nat. Alles waar water in zit is interessant(vijver en regenplassen). Maar vooral de hondenbak omdat dit op haar sta hoogte is.

ook is de afstandbediening heel leuk vooral als papa iets aan het kijken is. Dan op alle knopjes drukken waardoor de zender veranderd :p

19. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier zijn ook die hoekjes favoriet. Hebben ze al een paar keer terug geplakt, goed stevig dachten we ;), maar helaas.
    Ook het iso materiaal achter de verwarming is nu ontdekt en Moet los..
    Afstandsbedieningen 'verstoppen', onder de bank, achter de tv, onder de box.

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Boevenstreken hier:
    - wegrennen als je iets gaat doen, bijvoorbeeld in de stoel zetten om te eten
    - papa pesten door hem mama of opa te noemen, heeft papa overigens wel een leuk spel van gemaakt
    - verder handen voor de ogen en dan 'boe', 'schrik' en 'stiekem kijken' zeggen.

Deel Deze Pagina