Ik ben op zoek naar wat kleine verjaardagscadeaus (onder de 15 euro) voor mijn zoontje van 2 die ik aan vrienden enz kan vragen. Ik heb nog een oudere zoon waardoor wij al super veel speelgoed hebben. Ben al de hele avond aan het surfen en heb wel een paar dingen gevonden maar bijna alles is meteen heel duur en het moet wel gewoon een aardigheidje blijven. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Tsja dan kom je al snel uit bij speelgoed. Wat mijn dochter leuk vond/vind: bellenblaas, stikkers, bakjes om mee te spelen on bad of zandbak, auto's of een bal.
Leuke pyjama Ondergoedsetje Kleurpotloden dikke Kleurboek Shirtje Kinderdouchegel/zwitsal Kindertandenborstel/tandpasta bij woezel en pip Toilettas Rietjesbeker oid Duplo Badeend die je aan de binnenkant van het bad kan hangen of in de douche Dekbedovertrek voor een evt peuterbedformaat Hoop dat je hier iets aan hebt!
Wij vragen duplo, of iets om te knutselen, spulletjes voor bij dr pop. Dikke potloden vind ik ook een goede!
Waar mijn dochtertje blij mee was, zijn stickers of andere leuke knutselspulletjes. Ook spulletjes om rollenspellen mee te spelen, bijvoorbeeld een dokterskoffertje of kassa. Ik heb ook ondergoed gevraagd en een pyama, en waterschoentjes en een petje voor in de zomer.
Duplo, voorleesboeken, knutselspullen zoals foamstickers, dikke potloden en stiften, waterverf, kleurboek bijvoorbeeld dikkie dik (action) Puzzels, rijgplaten, muziek cd of verhalen. Voor buiten / vakantie, badhandoek poncho geen idee hoe je dat noemt haha, bandjes, zandbakspeelgoed, bal,