Hallo 15 dec had ik de eerste dag van de laatste menstruatie (was dus 14 dagen overtijd) vanmorgen (30 janu) werd ik wakker en zag ik donker rood bloed in mijn slipje. Ben wel heel erg moe en misselijk gevoel af en toe zuurbranden. normaal heb ik cyclus van 28 dagen. Nu is mijn vraag is dit normaal? ben ik zwanger of gewoon ongesteld.
hoi, aan de hand van symptomen weet je helaas nooit of je zwanger bent. Ik zou gewoon een test doen als ik jou was. Mirjam
Hallo, Ik zelf denk dat ik ongesteld ben maar omdat ik 2 weken overtijd, moe ben en misselijk en soms zuurbranden heb twijvel ik. Kan je eigenlijk ook ongesteld zijn en ook tegelijk zwanger? En kan je wel testen als je ongesteld ben? jessica
hoi Jessica, soms verlies je als je zwanger bent een heel klein beetje bloed op het moment dat je anders ongesteld zou worden. Maar dat is altijd veel minder en korter van duur dan een ongewone ongesteldheid. Als je gewoon ongesteld wordt kun je best testen hoor, maar dat heeft eigenlijk geen zin. Mirjam