Mogelijk familiedrama in Oisterwijk

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Aura, Nov 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Vreselijk nieuws he! Ik kan er bang van worden zoveel (kinder)leed hoor je de laatste tijd.
    Toen dat peutertje in België eindelijk gevonden was in een plas 4km van zijn huis heb ik knetterhard zitten huilen!!!
    Ik ben wat emotioneler geworden sinds ik moeder ben geloof ik.

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zie het net bij sbs6
    tis echt niet normaal meer
    heb ook jaren in oisterwijk gewoond, en idd dacht ook altijd hier gebeurd nooit wat
    maar goed nergens is het zo meer :(

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Be-la-che-lijk hoe ouders (en dan met name vaders) hun kinderen vermoorden omdat ze er zelf geen zin meer in hebben.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Veschrikkelijk zeg! Hoe kan iemand zoiets doen?

Ik ken overigens ook veel mensen uit Oisterwijk e.o. en dat is idd wel een plaats waarvan je denkt dat zoiets nooit zal gebeuren.

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje wat een ellende voor de achterblijvende familie ( moeder ) , ik begrijp ook werkelijk niet waarom met name de vaders inderdaad de kinderen vermoorden en daarna zelf een einde eraan maken , dat je het zelf doet is tot daaraan toe maar waarom die onschuldige kinderen die nog een heel leven voor zich hebben :(

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dit soort dingen maken me zo boos, kindermishandeling, moord enzo. Hij had beter eerst zelf er een eind aan kunnen maken, had die kleine nog geleefd :(

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik woon in Tilburg, dus heel dichtbij en hier is het het gesprek van de dag.
    Toch klopt er veel niet, is het wel een familiedrama? Ik denk zelf dat er iets gruwelijks uit de hand is gelopen en dat dit niet zo'n familiedrama is waarbij de vader/moeder het niet meer ziet zitten en dan de kinderen mee neemt.
    De ouders waren nog samen en woonde met zijn 4e in huis. Hij had ook nog een broertje. Moeder en broertje waren niet thuis toen het gebeurde.
    Op youtube zie je filmpjes staan van Emiel met zijn vader, terwijl ze met modelvliegtuigjes zien vliegen. Een normaal gezin zou je zeggen.
    Het is trouwens de broer van het echtpaar wat in Yemen toendertijd ontvoerd was, maar dat is bijzaak.

O wat erg voor de moeder en het broertje, hoe kun je zoiets verwerken :(

Share This Page