Ik ben al dagen aan het zoeken naar geschikte schoenen/laarzen voor deze winter en ik kan niets vinden. Misschien kunnen jullie helpen Ik zoek warme en het liefst waterdichte schoenen of snowboots die er leuk uitzien en die niet echt er uitzien als een snowboot zeg maar Ik heb vandaag ook nieuwe Uggs gekocht, maar ik wil er graag nog iets anders bij (dus alle modellen Uggs vallen verder ook af). Qua budget wil ik maximaal 200 uitgeven. Hebben jullie tips?
Ik heb vorige week waterdichte laarzen gekocht bij de ANWB. Vind ze er zelf erg leuk uitzien. Waren ook mar 59,- en zijn volledig gevoerd.Hierbij even de link naar de foto: http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/media/catalog/product/cache/1/small_image/165x220/c96a280f94e22e3ee3823dd0a1a87606/s/t/stebbins_bruin.jpg
Oh bedankt voor de snelle reacties! Maar dat is toch gewoon een snowboot? Ik zoek juist iets wat er niet uitziet als een standaard snowboot haha. Die van de ANWB/Sorel vind ik iets te "saai" Rubber duck zijn wel leuk, maar vind ik ook wel echt een snowboot en ik wil graag een laars/schoen die ik bijvoorbeeld ook gewoon aan kan doen als we ergens heen gaan waar je niet op je snowboots wilt komen
Ik heb deze van Pajar Pajar canada - Grip Ze hebben ook andere modellen. Ze doen het erg goed in de Duitse winter. In ieder geval zeer geschikt voor hier (Duitsland dus).
als je bij van haren kijkt onder snowboots vind je ook wat laarzen die warmer zijn en toch niet overduidelijk snowboot.