Hai dames wat kan je lichaam toch raar doen, Het ene moment ontiegelijke last van die borsten niet fijn mee te noemen opgezet en al, en een paar uur later weer nergens last van, Het ene moment last van buikpijnen, en een paar uur later niet meer. Dan weer flink duizeling en een paar uur later niet meer. PFFFF word er gek van zo. een lichaam is een raar iets. jennie72
hoi meid lastig he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden ik hoop toch dat het gelukt is deze maand en er een beebje op komst is succes met wachten meid
Dag vriendin het is gewoon vervelend te noemen zo, dt heb ik zo nog niet meegemaakt. nou ja we zouden eigelijk een gebruikerhandleiding moeten hebben. jennie72
tja meis,ken er alles van!Het lichaam is een raar iets!Ik heb nu dat ik alleen maar hondepoep ruik(nee ben het niet zelf haha heb al gecheckt)en constant komt me eten omhoog(bah)zelfs s'nachts. laten we hopen dat het symptonen zijn meissie!nog ff en we weten het! dikke knuffel
ja meid weet het ook heb precies hetzelfde nu. al zegt mijn man probeer je nu niet te gek te maken zelf. doe ik dat lekker toch hahah . ik hoop het voor je
gebruikershandeiding voor die rare lichamen? niet nodig joh! we hebben hier toch een infodesk...? hahhaaha kom op meiden.....we hebben dat niet nodig toch? we hebben elkaar! Aoife