Cadeau's vast voor verjaardag/sinterklaas dingen voor in de keuken (ben net aan het bakken geslagen )
Airfryer, nieuwe stofzuiger, e-reader, dekbedovertrekken, hoeslakens. Lekker geurtje, iets van speelgoed voor m'n zoontje.
Ik zou voor een keukenmachine gaan en een trampoline voor de kids hun verjaardagen in de zomer. Geen idee of ik dan met het budget zou toekomen
Ik zou zo'n philips flitslicht onthaar-apparaat kopen geen idee hoe dat ding heet, maar zodra de kleine straks geen borstvoeding meer krijgt, gaat Pietje zo'n ding kopen!
Oeeh *jaloers* haha ! Ik zou op dit moment een bepaalde nieuwe systeemcamera kopen. Ik vind fotograferen erg leuk, leg graag mijn kids op de foto, maar mijn telefoon maakt bagger foto's (niet plakboek-waardig) en mijn 10-jaar-oude-digitale-camera is stuk. Heb nu dus amper foto's die straks in het plakboek kunnen. Een systeemcamera ligt tussen zo'n kleine digitale/compact en een spiegelreflex in. Handig om mee te nemen naar uitjes en goede kwaliteit foto's zonder dat je gelijk een bakbeest mee hoeft te nemen.