Ik koop dat altijd van alles en nog wat... Ze hebben zo veel keus!! Misschien een fiets voor de kids? Of jezelf?
Ik zou verjaardag cadeau dochter kopen. En als de luiers weer in de aanbieding zijn daar een hoop van bestellen. Verder de bonnen laten liggen voor als ik ze nodig ben. Desnoods tot de feestdagen volgend jaar
Heb je ff??? Haha Serie Desperate Housewifes, House NCIS Luiers Kleertjes Cadeaus voor de kinderen voor 5 december of verjaardag..... En zo kan ik wel ff doorgaan....
Als ik in jouw schoenen stond? de nieuwste versie van paintshop pro iets van Lego en duplo voor de jongens een goed boek voor manlief en dan is het geld wel op denk ik
Ik zou dat bedrag ook zo op hebben Een airfryer inderdaad, broodbakmachine, tablet, e reader, laptop, complete verzamelbox van een aantal series die ik wel zou willen hebben, boeken, stoomreiniger, stoomkoker, cloud B turtle nachtlampje voor ons kind, toet toet speelgoed, goedenacht projector, singstar spelletjes voor de ps2, en nog meer boeken Als ik dat allemaal koop, dan is dat geld al 6x op
Een tijdje geleden hadden ze zo'n leuk speelhuisje voor de kids. Kostte maar een paar euro's toen. Wellicht een leuk idee met de lente voor de deur?
Een nieuwe laptop of wat haakboeken, e-boeken, keukenmachine, iets leuks voor mijn dochter, nou ik zou er met veel liefde iets moois van willen kopen 😊😊
Airfryer XL. Ik zou wel even wachten nog, want ze staan nu voor 270 en dat moet met een paar weken weer goedkoper worden. (Momenteel veel vraag, weinig voorraad).